Gå til innhold

Hva skjer med meg?! Uke 35-36; plutselig rastløs, nervøs følelse i kroppen....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det føles som om pulsen går fortere, noe den ikke gjør. Men det "kribler" nesten i kroppen min, som om jeg gruer meg til noe og/eller er rastløs. Ubeskrivelig merkelig følelse, både plagsom og smått uholdbar..

 

Hva kan dette skyldes+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det din første? Jeg var også sånn med min første. Var helt utrolig rastløs på kveldene og måtte drive med noe hele tiden, eventuelt gå å legge meg. Husker jeg var stolt av meg selv hvis jeg klarte å se et TV program.. Veldig rart å tenke på nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sånn når blodtrykket mitt stiger......

Hadde det slik i alle svangerskapene og fikk svangerskapsforgiftning på slutten i alle svangerskapene. har i dag kronisk høyt BT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

 

Det er mitt tredje svangerskap. Blodtrykket har vært helt topp hele tiden, gjennom alle tre svangerskapene. Og den rastløsheten sitter ikke "fysisk" i kroppen, slik at jeg ikke klarer å være i ro. Den er mer "i brystkassa", på en måte. Som om det er noe jeg gruer meg til eller er redd for e.l.

Vanskelig å forklare... :-/

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er snart i uke 27, og er også rasløs i kroppen, nestn litt stresset i kroppen på en måte, en merkelig følese i kroppen , vanskelig å forklare. Noen ganger er det så ille at jeg ikke får sove. Uansett litt "godt" å høre at det er flere som har det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...