Gå til innhold

Slette egne innlegg.

heisand?

Anbefalte innlegg

Hadde vært fint å kunne slette de innleggene som man selv starter, både fordi man endrer mening, sårende kommentarer tilbake eller rett og slett fordi man har funnet svar selv det man spurte om +++

Andre med på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det burde være mulig innen en viss tid, slik det er på andre forum der man kan endre eller slette innlegg innen 10 minutt etter at det er skrevet, men utover det syns jeg ikke man burde kunne slette egne innlegg.

Da får man heller tenke seg litt mer om før man skriver et innlegg og tenke over hva man skriver før man poster det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei dette vil jeg IKKE ha.

Vil heller at de som skriver her inne skal tenke igjennom det de skriver å stå for det i ettertid. Er det noe som absolutt må fjernes så kan det skrives til moderator om det.

Det hadde blitt gørr kjedelig her inn om alle kunne slette det de skrev når de ikke fikk den responsen de ønsket, når ikke alle var enige, eller når de skjønte at de hadde driti seg ut.

Muligheten til å slette et innlegg fordi ikke alle var enige er den største grunnen til at en slik tjeneste aldri bør komme her. Greit å sensurerer stygge svar, men motstridende meninger er viktig for å skape liv i debatten.

Gud så kjedelig det hadde vært om alle hadde svart "Jeg er såååå enig" i hvert innlegg.

Ja la en gjerne redigere de første 5 minuttene etter at det er postet for å få bort skrive-leif og plusse på glemte ting, men å kunne slette permanent etter at en diskusjon er igang er bare ødeleggende.

Muligheten til å slette et innlegg fordi ikke alle var enige er den største grunnen til at en slik tjeneste aldri bør komme her.

Greit å sensurerer stygge svar, men motstridende meninger er viktig for å skape liv i debatten.

Gud så kjedelig det hadde vært om alle hadde svart "Jeg er såååå enig" i hvert innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heisand.

Dette er et godt innspill.

Jeg tror nok, som noen sier her, at det beste er om det bare kan slettes i løpet av en gitt tid etter at det er publisert. Hvis ikke tror jeg det kan bli mye sletting og ufullstendige diskusjoner og samtaler her inne.

Men jeg skal ta det med meg og sjekke opp i mulighetene rundt dette.

Fint at du sier i fra!

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Eller la tråden bli værende, men kunne slette det en selv har skrevet i tråden?

Og om bare en selv har skrevet ny tråd og ikke fått svar, så hadde det vært kjekt å kunne slette hele tråden!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hadde selv ønsket en funksjon hvor man kan slette innlegg f eks innen 10 min etter det er skrevet. Skrev et innlegg i en anonymtråd, om et følsomt emne, og glemte å trykke på anonymknappen før jeg trykket på "lagre". IKKE kult!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skjønner godt at det er kjipt.

Det blir nok vanskelig å la den muligheten stå åpen. Da blir det nok mange halve diskusjoner.

Men vi tar det med videre, for en løsning må vi finne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke hvorfor det ikke skal være mulig å slette innlegg.

I mange forum er det mulig å signere med anonym, og det er der alle de useriøse innleggene kommer.

Det er ikke mange som kommer med useriøse ting og signerer med nick. Skjer det misbruk ved bruk av nick så har fremdeles moderator muligheter for å slette innlegg/stenge bruker ute

I mange andre diskusjonsforum har en mulighet til å slette innleggene sine. Trådstarter kan slette hele tråden, mens andre kan slette det innlegget de selv har skrevet.

Det er mange ganger jeg har ønsket å svare noen i forum hvor det ikke har vært muligheter til å være anonym, da innholdet har vært av personlig karakter. Mange ganger har jeg derfor latt være å svare da jeg ikke ønsker at innlegget skal ligge på nettet til evig tid.

Andre forum har også epost varsling.

Dvs at når en tråd du har startet /svart på får nye innlegg får du en e-post med link til tråden og gjerne innlegget i e-posten...

Det savner jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rose.

Takk for at du sier i fra og har en mening om dette.

Det er litt vanskelig dette med å slette egne innlegg. For vi kan ikke ha det sånn at vi kan slette innlegg akkurat når det passer seg. Men kanskje det skal være sånn at vi kan slette første minuttet, om det ikke har kommet noen kommentarer?

E-post-varslingen skal jeg sjekke ut.

Kan godt være det nye forumet har en varsling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hvorfor vi ikke skal kunne slette egne innlegg akkurat når det passer oss... andre forum klarer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett går det nok bra. Men jeg er usikker på om det er slik vi vil ha det.

Men det er ikke tatt noen avgjørelse på dette altså. Vi kan ta en ny runde på dette når det nærmer seg!

Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi" bør ikke kunne slette egne innlegg akkurat når det passer oss fordi det veil ødelegge de fleste debattene.

Da kommer vi til å sitte igjen med tråder vi ikke skjønner halvparten av fordi en og annen har forandret mening og slettet de de har skrevet midt inni.

Så vil vi oppleve at tråder hvor HI ikke får den responsen som var ventet eller håpet sletter innlegget eller forandrer på det. Da lir det jo gøy og forstålig.

Ser for meg at alle de saftige diskusjonene vil forsvinne, og det blir gørr kjedelig her inne.

Ja oss gjerne få muligheten til å få fem minutter hvor vi kan redigere bort skriveleif eller legge til ting. Men noe ut over det er en uting,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ser ikke hvorfor dette skal være et stort problem akkurat i dette forumet, når det ikke er et problem i andre forum...

mulig jeg som er vanskelig så jeg skal ikke si noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi på dette forumet er det enormt mange som er over gjennomsnitter hårsåre i forhold til andre steder. Og det er ikke tull engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Det er vanskelig dette med sletting av egne innlegg.

Men jeg tror nok det kan bli vanskelig om vi lar alle slette innleggene sine, når som helst.

Jeg skal høre med gjengen min her, og få noen flere innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke vi skal kunne slette innleggene våre, men en redigeringsfunksjon kunne vært fint:) På et annet forum jeg er litt på kan man åpne og redigere innlegg når det passer oss. Syns det er veldig praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gir jo de samme problemene som hvis man kan slette.

Får man pes for en mening man har kan det å endre det så det går i et med strømmen være like kjedelig og ødeleggende for tråden som hvis det blir slettet.

Synes som sakt man kan få en åpning på noen minutter for å rette skrive-leif og legge til glemte ting, men detter det får hver og en stå for det de skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspillene. Dette er topp.

Og jeg må si at jeg synes det er morsomt at vi kan diskutere disse tingene så bra som vi gjør nå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...