Sibabyno Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Hjelp, mensen kom plutselig hver 4 uke istedet for hver 5 som den har gjort i det siste,og det resulterer i synarela oppstart i syden.... Hadde sett fram til å kose med med vin og sånt i syden, men nå er jeg redd jeg ikke kan gjøre det siden det er oppstart av medisiner. Noen som vet om det skader å nyte litt alkohol? Er også bekymret for disse bivirkningene...ikke så kjekt med hodepine og hetetokter i syden..... Hvordan er bivirkningene hos dere? Kan en ta pinex/paracet mot hodepine,og hjelper det?
dincene Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Bivirkningene kjennes på det verste når man jobber i stressfull jobb. Når jeg sykemeldte meg og tok livet med ro så var det ikke så gale. Så jeg vil nok tro at det skal gå bra å starte i ferie på det der. Angåendes drikking-jeg skulle ikke ha gjort. Men det der gjør jo folk forsjkellig. Det var ikke så lenge sida ei posta en link om undesøkelse angåendes dette. Sjå litt nedover kanskje du ser den Lykke til! Husk å få bekreftelse fra klinikken for å ta medisinar på flyet så at du ikke blir stoppa plutselig og må kaste dem.
Høst72 Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Hei sibabyno Jeg har drukket litt alkohol selv om jeg har gått på Synarela. Har ikke drukket noe mens jeg har tatt Gonal-f eller i rugeperioden. Tror du godt kan drikke litt alkohol på ferie uten at det skal for stor påvirkning på resultatet. Du kan jo sjekke med klinikken for sikkerhets skyld hvis du er usikker. Jeg har vært veldig heldig og ikke hatt noen bivirkninger av Synarela, får håpe du slipper unna også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå