heisand? Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Hadde vært fint å kunne slette de inneleggene som man selv starter, både fordi man endrer mening, sårene kommentarer tilbake eller rett og slett har funnet svar selv det man spurte om +++ Andre med på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Det synes jeg var en god ide:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Del Skrevet 24. juni 2011 Det burde nesten være en selvfølge at man kunne gjøre det, synest når jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, har savnet den funksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #5 Del Skrevet 24. juni 2011 Det håper jeg kommer. La ut alt for mye info i mitt første innlegg her, og jeg angrer så på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, for i går opplevde jeg at jeg ønsket å slette tråden jeg startet, grunnet sårende svar. Mange forsto ikke vanskene, og svarte bare tull og ondskap. Noen forsto, og svarte godt, men....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #7 Del Skrevet 24. juni 2011 legg dette innlegget inn på ris og ros forumet og kanskje vi kan få de med på ideen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #8 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, det bure vært en slik funksjon. Inntil for et par dager siden var jeg gravid, så nå ligger det en del innlegg på BiM jeg gjerne skulle ha fjernet siden jeg har hatt en SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #9 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, dette ønsker jeg meg, jeg også!! Starte en egen tråd for å få med flere til å signere inne på ris og ros-forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisand? Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 26. juni 2011 Har så lyst til å ordne i gamle innlegg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #11 Del Skrevet 26. juni 2011 jeg har også tenkt på nettopp dette.. ofte kan faktisk være så ekle å dytte på tråder med stygge kommentarer bare så de ikke skal "dø ut".. og det er ikke akkurat hyggelig.. håper virkelig vi får gjennomslag for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #12 Del Skrevet 26. juni 2011 Nei dette vil jeg IKKE ha. Vil heller at de som skriver her inne skal tenke igjennom det de skriver å stå for det i ettertid. Er det noe som absolutt må fjernes så kan det skrives til moderator om det. Det hadde blitt gørr kjedelig har inn om alle kunne slette det de skrev når de ikke fikk den responsen de ønsket, når ikke alle var enige, eller når de skjønte at de hadde driti seg ut. Ja la en gjerne redigere de første 5 minuttene etter at det er postet for å få bort skrive-leif og plusse på glemte ting, men å kunne slette permanent etter at en diskusjon er igang er bare ødeleggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #13 Del Skrevet 26. juni 2011 Ikke enig! Man må vise nettvett å ikke legge ut for mye info istedenfor å slette innleggene i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #14 Del Skrevet 26. juni 2011 Muligheten til å slette et innlegg fordi ikke alle var enige er den største grunnen til at en slik tjeneste aldri bør komme her. Greit å sensurerer stygge svar, men motstridende meninger er viktig for å skape liv i debatten. Gud så kjedelig det hadde vært om alle hadde svart "Jeg er såååå enig" i hvert innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisand? Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 1. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2011 #16 Del Skrevet 1. juli 2011 Kan vel bare kalle deg for noe nytt? Jeg kjenner ingen her så det bryr meg ikke å skifte nick. Forøvrig bruker man ikke nick på Anonymforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå