Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har både elastisk sjal og en Manduca, pluss en mei tai jeg aldri har brukt. Det elastiske sjalet syntes jeg ble så fort klamt, og fikk vel aldri helt teken på det. Manducaen brukte jeg litt da hun var liten, men faktisk så begynte vi å bruke den mer da hun var nærmere 8-9 mnd. Da ble det vår og jeg ville ut i skogen. Da fant jeg ut at hun var stor nok til å sitte i den på ryggen og fikk etterhvert ganske god tek på å få henne oppi den alene. Vi hadde mange fine turer i skogen med sele og hun sovna nesten alltid i den, noe som var kjempekos. Tur i skogen med en snorkende baby på ryggen :) Kommer helt klart i å bruke Manducaen mer med nestemann, men vi var vel heldige og hadde en baby som ikke trengte å bæres så mye rundt, hun var fornøyd med å ligge og titte på meg. Men jeg ser helt klart behovet om man har en baby som krever at mammaen bærer på de hele tida. Og så er det jo kos, men også litt varmt, synes jeg da.

Skrevet

Det er vel som med mange ting at man kan se an barnet man får.

Jeg fikk aldri helt dreisen på mitt elastiske, men elsker meitaien.

Jeg har sydd en del forskjellige, bla.a en i silke som var perfekt da vi var på langtur til Afrika da snupp var 4mnd.

Bærer henne (nå snart 3) i samme meitaiene ennå, av og til. Bedre enn bæremeis feks på skitur. :)

Leste et sted at Babybjørn har samme tidsbegrensning som bilsete, krever hvile for baby pga belastning på ryggsøylen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...