magegullet Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Blir så bekymra jeg (til en forandring) Er det ikke det ene er det jammen meg det andre.. I dag har jeg hatt masse menssmerter og skikkelige stikkinger..spesielt på høyre side.. Er dette et skikkelig dårlig tegn eller jenter?? Er så redd for at det skal fosse ut blod på neste do besøk.. Håper håper håper at dette er veldig normalt???
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Helt normalt:) Sitter selv med masse stikkninger og menssmerter.
magegullet Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2011 Hvor langt er du på vei?? Det er sånn at det er skikkelig ubehagelig?! At det kjennes ut som det skal gå galt på en måte??
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Helt normalt!! er 11+2 i dag å jeg har hatt det av og på siden jeg fant ut at jeg var gravid kunne våkne midt på natta av smertene, men har ikke den dag idag blødd en dråpe blod *bankpåbordet*
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har også slike smerter og "stikkinger", spesielt på venstre siden. I tillegg akkurat som om jeg har voksekramper i bena. Er bare 6 uker på vei, men har hatt det helt siden jeg fant ut at jeg var gravid (trodde det var mensen som var rett rundt hjørnet pga disse smertene). Så vidt jeg kan huske hadde jeg ikke slik i mitt forrige svangerskap, men mange som sier det er helt normalt. Så forsøk å snu det til noe positivt, og tenk at det faktisk er livmoren din som vokser og tøyes for at det skal bli plass til en liten baby der;)
magegullet Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2011 Tusen takk for svar..begge 2 Jeg må si det er ganske beroligende å ha andre å prate med i samme situasjon.. Jeg er også 6 uker..eller 6+5.. har også smerter i venstre ben.. bynte å tenke blodpropp jeg...hahah..det er helt utrolig hvor hypokonder jeg har blitt.. Tror det er noe galt hele tiden..! Men nå skal jeg skjerpe meg..tenke positivt Klart det her går bra.. Har kvalmen kommet hos dere eller??
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 tror vi alle blir litt hypokonder når vi er gravide må jo æli innrømme at jeg har også mine dager der jeg ikke klarer å tenke så positivt, men det går opp og ned mest på grunn av dette er mitt første svangerskap og vet ikke hvordan det er og hvordan kroppen reagerer på alt dette Men jeg vet jo innerst inne at dette går bare supert!! Kvalmen ja.. den kom en uke før jeg fant ut at jeg var gravid, sånn i rundt uke 4, å da var den bare av og til. i uke 6 til 9 var den så å si konstant :/ da så jeg virkelig ille på ALT :/ men så begynte det å bli bedre, og trodde virkelig at nå blir det bedre tider. Men så kom uke 11 og kvalmen begynner å bli ille igjen :/ Men håper at det gir seg snart er ellers alt bra hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå