Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg skal ut å reise med min lille datter på 3 måneder og tenker derfor å kjøpe en reise-/paraplytrille. Jeg ønsker en som kan legges helt ned i ryggen, og som er lett og enkel å slå sammen. I tillegg er det en fordel om den etterhvert kan brukes som sovevogn i barnehagen.

Noen som har en å anbefale, evt kan fortelle meg hva jeg absolutt ikke bør kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vi har nettopp kommet hjem fra en måneds tur til Mauritius, og jeg er sååå fornøyd med valg av vogn til lillesnuppa!! Vi har en reisetrille fra Babyjogger, som heter City mini stroller. Den er helt suveren! Vi har gått flere km hver dag og babyen har sovet sine 3 daglige lurer i den:) Den er super enkel å legge sammen, med bare en hånd. Og den er solid! Vi har brukt den på flyplassen, helt frem til vi skulle gå ombord i flyet, da har cabinpersonalet tatt hånd om den, og når vi har landet har vi fått den tilbake etter ganske så kort tid. Genialt! Veldig kjekk også når vi hoppet på bussen, var på båttur etc.

Nå er det faktisk fristende å bytte ut vår Emmaljungavogn, hovedvognen, med en litt større en fra babyjogger:)

Du må glede deg til å reise med babyen din, det er sååå gøy!!

Skrevet

Skriver under på Babyjogger city mini, definitivt den beste trilla, kanskje også den dyreste, men den er verdt hver ei krone! :)

Den er lett, har så å si full liggestilling, super kalesje og kjempeenkel å legge sammen. Vi har den i beige/sand farge.

Skrevet

jeg har kjøpt en maclaren til jeg skal ut og reise snart og den virker veldig bra, enkel å slå sammen og opp igjen og veier ikke mye :)

Skrevet

Vi har en Maclaren Techno XT til småtten. Er kjempefornøyd, og småtten stortrives i den! Full liggestilling, meget god solskjerming ((2011 mod. har til og med uv-filter i kalesjen), kjempelett å slå sammen (selv far kan klare ;) ), god og trille, stabil og trygg. Den er godkjent fra 0-4 år.

Litt dyr hvis den kjøpes ny, men det selges mange av den på Finn.no.

http://biteringen.no/produkter2/barnevogner/type/paraplytrille/maclaren-techno-xt/

Skrevet

Takk for svar. Jeg har tittet på disse vognene og de ser veldig bra ut! Nå har vi faktisk arvet en trille som jeg har prøvd å finne ut litt om. Så vidt jeg har funnet ut er den ikke så vanlig i Norge så lurer på om noen vet noe om dem/har noe erfaring? Det er en Martinelli Pliko P3. Lest noe om at dette er en underprodusent av Peg Perego el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...