Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Og vor for jeg kjøpt Sesar-honkle for å ha med på stranden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 det komer når du får kjøpt sesar honkle å har vært på strandenen... Så det så. Jei vil ha tilbake sesar og du vil ha honkle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Del Skrevet 24. juni 2011 Fra spøk til revolver... (hahaha så morsomt) skal det ikke kun ha pause på tv2 men fortsette på 2 zebra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Haha Zebratruse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #5 Del Skrevet 24. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Del Skrevet 24. juni 2011 Nei, nå tar jeg trer jeg sametrusa på ørnen min og legger meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #7 Del Skrevet 24. juni 2011 Seriøst? Er sesar-sesongen på ferie? buhuuu,nå ble jeg lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå