Gå til innhold

Har du noengang sett en mer sexy mor enn dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dette deg kanskje, som trengte litt oppmerksomhet, reklame eller noe.

Er ikke måte på til hvor fab hun er ifølge noen anonyme. Hun er da helt ok, for å være plastic-fantastic.Kunne vært penere, men kunne vært mer ødelagt og.

Annonse

vell, jeg tror ikke hun trenger å reklamere for seg selv HER inne. Hun får vell mer reklame i manneblader enn på ett forum med 99,9 % kvinner (hvor de fleste ikke liker glamormodeller). så nei, jeg er ikke hun. men min mening er at hun var pen.

• 2 uker senere...

Jeg har hatt sett mødre som er mer sexy enn det der. Stine Marie fra Paradise hotel f.eks. Hun der var kanskje sexy på et vis, men med oransjbrun hud og likbleket hår så blir det ikke vakkert uansett. Det ser så himla unaturlig ut, og da blir det med ett ikke så sexy lenger.

Haha, nei hun ser ikke "vanlig" ut. For sånn ser vanligvis ikke norske mødre ut. Hun er flott, men ville vært mye flottere om hun ikke hadde vært så "kunstig blondine" med alt som hører med.

Restylane i leppene hadde hun klart seg fint uten, hun er vakrere som hun er. Og en mer casual klesstil når hun er med sønnen hadde gitt et bedre inntrykk.

Jenta er vakker fra naturens side, og hadde hun holdt seg til det naturen utstyrte henne med, hadde hun vært enda vakrere enn hun framvises nå.

Annonse

Ehm, ja jeg har virkelig sett flottere mødre enn det der. Og det har OVERHODE ikke noe med misunnelse å gjøre for jeg ser faktisk 10 ganger bedre ut og det etter 2 fødsler. Sånne glambabes er bare tæcky.

Ble for mye selvpåført "gulsot", silikon, ihjelbleika hår osv til å være pen i grunn. Hun ser jo lik ut som alle andre glamour babes, null personlighet med andre ord. Å se bra ut på tross av å ha barn er jo faktisk ingen umulighet, har selv tre barn og er over 30år uten at det har rasert hverken figuren eller gitt meg rynker. Ikke har jeg vært under kniven heller. Forsiktig med soling, liker å ha litt glød i huda, men overdriver ikke på noen måte.

Kjenner mange jenter som er mye flottere enn den bloggeren for å si det sånn, men ingen av dem ville funnet på å vist kroppen sin på nett eller i blader, de har for mye selvrespekt til den slags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...