Gå til innhold

Har du noengang sett en mer sexy mor enn dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja jeg har sett supermange mødre som er mer sexy enn denne.

Men jeg tror at hun sikkert var penere med naturlig hår og hudfarge.

Og ja - kleint med mamma på fornøyelsespark i minikjole og lårhøye støveletter. Men jeg liker ikke privatblogger heller da.

Annonse

Helt normal egentlig.. men en ting er sikkert, hun er jo ikke noe forbilde fr barnet sitt akkurat..

Hvem er det forresten som går kledd sånn når man skal kose seg i Kongeparken med familien sin??? Hallo?

Hu har vel jobbet hardt da for å få den kroppen og da? Så er hun veldig ung og da restaureres kroppen fortere etter fødsel;) Har lagt merke til at de jeg kjenner som har fin kropp kort tid etter fødsel gjerne er mellom 17-25 å trener O.l:)

Gjeeeeesp....enda en typisk glamormodell.

Hun er nok en naturlig pen jente, men synes faktisk hun ødelegger dette med silikon, restylane osv.

Og det er IKKE passende for en mamma å legge dette ut på nett!!

Srakkars sønnen hennes om noen år.

Hun er pen, men opplegget med å beundre henne fordi hun er så pen blir feil. Kan hun ikke noe annet enn å beundres liksom?

Det blir tomt i lengden.

Og at hun er valgt ut som programleder fordi hun er så pen, blir helt feil.

Altså, damen er søt hun, og veltrent. Dessverre er hun plastic tvers igjennom med silikon og restylane både her og der, og grusomt bleket hår. Hadde hun enda vært naturlig ville hun vært fantastisk, sånn som hun fremstår nå er hun bare nr 13 på dusinet.

Pen er hun, men det lyser ikke akkurat "friskt og naturlig" av henne.

Om hun er sexy er umulig å bedømme ut fra bilder. Sexy for meg innebærer kroppspråk, blikk, stemme, hvordan vedkommende ter seg osv. Den vakreste jente ( eller mann - som jeg ser mest på!) kan miste all sexappeal om hun hopper ned fra barkrakken og sjangler og snøvler. Eller om hun kommer trippende på 12 cm hæler, full krigsmaling, utringing til navlen og skjørt som knapt dekker g-strengen på foreldrekaffe eller med handlevogn på Rema.

Mao. "sexy"er så mye mer enn utseende!

Håper hun klarer å oppdra barnet sitt til å ignorere alle kommentarene som vil komme etterhvert om moren hans.Glamourmodell er fortsatt ikke et helt stuerent yrke...

Kan jo ikke si annet at hun tar godt vare på sitt eget utseende, dog litt overdrevet etter min smak, men sammelignet med de fleste mødre i dag, går hun dem en høy gang.

Personlig synes jeg mørke damer er langt flottere enn barbiejentene. Kanskje fordi jeg er lys selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...