Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 1.hvilken app skal jeg laste ned for å få tilgang til kamera, og da mener jeg kamera som FILMER også ikke bare tar bilder? 2. hvilken app skal jeg laste ned for å kunne sende MMS? 3. etter at jeg har lastet ned f eks ett spill eller f eks Talking Tom Cat så må jeg vel ikke kobles opp til internett HVER gang jeg bruker disse? litt vanskelig å vite når jeg er koblet opp til internett, er det bare når jeg trykker på SAFARI og App Store? takk til den som gidder å svare til en nybegynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei. 1. Kameraet på tlf kan du filme med, så trenger ingen app 2. Om MMS-innstillingene ikke allerede er lagret på tlf, kan du gå på siden til operatøren din (telenor/netcom o.l) og laste de ned fra der. Heller ingen app 3. Du er koblet opp mot internett hele tiden (wifi/3G) med mindre du slår av disse. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå