Gå til innhold

5 dager til termin og gutten er fortsatt navneløs.. Hjelp oss ;)

Anbefalte innlegg

Begge liker Henrik godt så det er egentlig høyest på lista for øyeblikket. Problemet er at noen i omgangskretsen alt har en sønn som heter Henrik og selv om vi ser de max 1 gang i mnd, og ofte sjeldnere, så føler jeg at det blir litt kleint - av alle navn i verden så må vi ta det samme liksom.. Sambo mener det spiller 0 rolle siden vi ikke ser de mer enn vi gjør og mener vi må ta et navn vi liker og ikke unngå det pga noen andre alt har brukt det.

Ellers har vi litt ulik smak når det gjelder navn, jeg liker navn som Magnus, Aksel, Jakob mens sambo liker navn som Lukas, Liam, Leon..

Noen som har forslag til navn og møtes på halvveien med? :)

Storesøster heter Ingrid..

Fortsetter under...

Gjest Persille☠Kadalma

Tja, halveien...jeg heier jo absolutt på deg og din smak, og det er de type navnene som passer best til Ingrid :-)

Henrik er flott, men skjønner at det valget kan bli kleint. Magnus, Aksel og Jakob er også flotte..

Herman

Erik

Emrik

Håkon

Nikolai

Edvard

Greger

Ludvig

Jens

Peter

Olai

Iver

Syver

Severin

Brage

Oskar

Lavrans

Ville vært en skam å kalle lillebroren til Ingrid - som har et flott, stødig og tradisjonelt navn - Liam, Lukas eller Leon - veike poppisnavn.

Ingrid og Magnus - min favorittkombinasjon (litt vittig at kronprinsparbarna også heter dette)

Ingrid og Aksel er også helt supert

Ellers, hva med Gustav? Edvard? Jørgen? Iver? Lavrans? Teodor? August?

Henrik er et nydelig navn som passer godt til Ingrid. Hadde nok valgt det om det er det navnet dere begge liker godt.

Ingrid er et nydelig og sterkt navn og dere må ikke gi dere nå! Fortsett i samme duren: Magnus, Aksel, Anders, Olav og Henrik er navn som passer veldig godt!

Et annet sjarmerende navn er Emil. Ingrid og Emil! Nydelig sammen!!!

Lykke til! :-)

Jeg synes venner dere ser en gang i mnd er altfor nært i forhold til å velge likt navn, selv Henrik som er ganske vanlig. Jeg tror virkelig jeg hadde stusset, og ikke visst om jeg skulle le eller gråte om noen venner av oss hadde gjort det samme...

Ingrid og Magnus passet fint.

Ingrid og Torjus

Ingrid og August

Ingrid og Eldar

Ingrid og Eirik

Ingrid og Erik

Ingrid og Håkon

Lukas, Liam, Leon osv passer ikke til Ingrid.

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Henrik er flott og folk dere ser max en gang i måneden bør ikke være noe som helst hinder for at dere bruker navnet, siden dere begge to liker det. Ergo: Jeg er veldig enig med samboeren din, og for all del, vær så snill og unngå at staute, flotte Ingrid får en bror med et skikkelig pingle-femi navn som Liam eller Leon.

Henrik er kjempefint,men kanskje litt dumt når eit vennepar har det navnet...

Ingrid og Olav

Ingrid og Magnus

Ingrid og Trygve

Ingrid og Vemund

Ingrid og Vebjørn

Ingrid og Halldor

Ingrid og Oskar

Ingrid og Iver/Ivar

Ingrid og Sjur

Ingrid og Martinius

Ingrid og Sivert

Ingrid og Markus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...