Gå til innhold

Dere som er flaksemamma, kan dere svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan tørker dere flaksene?

jeg har satt dem på kopphåndkle etter sterilisering, men de tørker aldri, samme skjer om jeg setter de på tørke papir....

de tørker ikke inni!!

hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine flakser setter jeg på et oppvask-tørkestativ. Men har lagt merke til at de nye flaksene fra Avent (de som er litt hvite i plasten og er uten BPA), de tørker ufattelig sakte.

Jeg har også noen gamle flakser, og de tørker raskere enn de nye flaksene. Men det er kanskje bare flaks.

Skrevet

Det var da voldsomt til flaksing da... hihi

Beklager, måtte bare :P

Skrevet

Mitt innlegg var bevisst... Det andre var kanskje mer uflaks?

Skrevet

Hvis mulig lar jeg mine stå i sterilisatoren, eller så setter jeg dem på et håndkle. Men er det så viktig at de tørker inni da? Jeg bryr meg i allefall ikke om det så lenge de er sterilisert.

Skrevet

Jeg lar de stå å renne av seg litt(noen minutter) på ett håndkle, også legger jeg de flatt. Da tørker de.

Når de står blir det nok for tett til at vannet for fordampe.

Skrevet

Når jeg leser enkelte innlegg i disse forumene så slår det meg at de fleste av oss neimen ikke har de helt store problemene å hanskes med.

Mener ikke å bagatellisere altså, jeg har slitt (og sliter) til tider med ganske mange trivielle ting som har med barna mine å gjøre jeg også. Så jeg er i samme kategori som de aller fleste.

Er det ikke godt at vi har så små problemer? :-)

God helg!

Skrevet

Sett flaskene riktig vei. Altså med åpningen opp. Legg et rent og tørt kjøkkenhåndkle over. Da tørker de. Det blir kondens og dugg nede i flaskene når de ikke får luft.

Skrevet

hahahaha, mente sefølgelig FLASKE :P

går litt fort unna her :)

men takk for tips, skal testes ut :)

åhh ja godt vi har små problemer og ikke bare store, og fint vi har et sted vi kan spørre folk som sikkert vet det meste :)

god helg :)

Skrevet

Jeg pleier sette de på skrå, da tørker det også fortere enn om de står opp ned. :) hvis du ikke får støtta de til noe, legg noe lavt under, f.eks en skje eller noe så den kan stå skrått uten å velte:D

Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor tørker dere flaskene? Når jeg har sterilisert flaskene fyller jeg de med nykokt vann, slik at de er klare til neste dag.

Tørker dem aldri først.

Skrevet

fordi jeg delammer, og flaskene skal ikke stå med vann i kjøleskapet mer enn 24 timer har jeg hørt.... så synes det er bedre og koke opp vann og avkjøle det ved å fylle et dl mål med kaldt vann og putte flaska oppi.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...