VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Gjør dere vanlige ting? jeg prøver å bli gravid, men har blitt invitert ut av venniner på lørdag for drikke alkohol å gå en tur på byen. Har veldig lyst til det, men så er det jo denne samvittigheten. Tenk om jeg er gravid eller tenk om det gjør det mer vanskeleg for å bli gravid. vil jo ikke legge livet på hylla helt heller. Denne samvittigheten asso!!!..
snuppo Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 lever livet jeg. men når jeg tror jeg er gravid, blir jeg mere skeptisk. har ikke stort alkoholinntak heller
Evigoptimisten Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Jeg lever som normalt, og setter ikke livet mitt på vent. Er bare litt mer forsiktig med alkohol mellom el og ikm.
Apple80 Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 jeg har prøvd i et år nå og har ikke tatt så veldig mye hensyn til dette med alkohol. Kanskje har jeg drukket LITT mindre enn ellers, men.. jeg prøvde en måned å leve helt "riktig", ikke kaffe, ikke alkohol, få i seg alt man skal osv osv og endte bare opp med å bli stressa og ikke få sove om nettene fordi jeg prøvde så hardt.. etterhvert har jeg skjønt at det gjør større forskjell at mannen ikke drikker i rundt prøveperioden enn at dama ikke gjør det. alkohol er farligere for sædcellene enn for egget.. (og hvis man allerede er gravid så deler man ikke blod/næring med embryoet så tidlig..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå