to jenter og ett gull i magen Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 jeg var på ultralyd 13+5 og alt var i skjønneste orden:) men alikevel så sitter frykten i bakhode desverre. jeg har murringer i ryggen innemellom ( hatt det helt siden jeg ble gravid) slimer ofte som er blankt eller litt gul farge på. har absolutt ingen symptomer (noe jeg kanskje burde være gla for hehe) hender jeg må på do om natta bare. ikke mage har jeg heller hmmm. er 14+2 i dag.
Minesmå:)+en til! Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Jeg var også bekjymret for dette i de samme uene som du er i. I dag er jeg 16 uker og har endelig begynt å kjenne liv, så da vet jeg at det lever inni meg. Var også på UL 14 uker på vei. Jeg fikk også låne en angelsound (slik du hører hjertet med) av ei venninne. Da jeg hadde dager jeg fikk småpanikk over om babyen levde mer, fant jeg hjertelyden. Er 3.gangs selv og var ikke så redd i de andre svangerskapene mine. Men denne gangen har jeg hatt en del tyntflytende utflod, og har lurt på om det var fostervann, men neida. Alt er fint. Bare vent noen uker du, så kjenner du kanskje babyen din
to jenter og ett gull i magen Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2011 jeg kjenner no småbobling innemellom. aner ikke om det er babyen eller ikke hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå