Gå til innhold

Det var det jeg visste! Man må bare like Tom Staavi!

The Bad Gal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bitter fordi du kjører en saab av utgått dato og ikke har råd til å skinne i en strøken sort audi a4 s-line..

Vel det har jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg kjører faktisk Think til byen. LOVLIG, i KOLLEKTIVFELTET! Så fløtt deg, sura!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la en link til det samme innlegget her for noen uker siden.

Det er faktisk ganske skremmende spør du meg, og jeg har vært obs på dette etter at han skrev det - og min erfaring er at det stemmer!!!

Og til deg som svarte et eller annet fjas om ikke råd og svart audi - det er ingen sak å ta opp et lån på størrelse med et middels oljefond for å kjøpe seg en audi hvis man ønsker det, det handler om prioriteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... kjære deg med A4.... Alle vet at de som kjører A4 (og A3) veeeeldig gjerne vil ha Audi fordi det er så flott, men alle vet også at A3 og A4 er fattigmannsaudiene... :(

Har du ikke råd til en skikkelig fet Audi så burde du heller gå for et annet merke.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan jeg bekrefte at jeg kjører i en gjeldsfri bil (Audi ;) ) samt at jeg har en rimelig grei sparekonto i tillegg. Go figure. Jada det finnes sikker mange andre flotte klyse/status biler. Men er mere enn fornøyd med min.

Hilsen meg med audi a4 som skrev lenger opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da kan jeg bekrefte at jeg kjører i en gjeldsfri bil (Audi ;) ) samt at jeg har en rimelig grei sparekonto i tillegg. Go figure. Jada det finnes sikker mange andre flotte klyse/status biler. Men er mere enn fornøyd med min.

Hilsen meg med audi a4 som skrev lenger opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...