Mamman til Sofia:-) Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Har nå vært hos jordmor på kontroll er 5 dager på overtid.. Leser her inne om så mange som blir undersøkt og strippet.. Er det bare meg som ikke blir undersøkt?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Neida, ikke bare du Har aldri blitt det. Men idag skal jeg på overtidskontroll på sykehuset, og det aner jeg ikke hva innebærer... Blir vel iallfall undersøkt ifht modning, men om de stripper, det aner jeg ikke...
gladmamma<3 Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 skal også på overtidskontroll idag på sykehuset...er så nærvøs.... wæææ....!!! å ja...her skal de sannelig få røske og grave!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Hehe... Godt sagt, Kosepose! Røske og grave! Hehe... Når skal du inn? Jeg sitter liksom bare og venter på denne timen... Huff, blitt helt tiltaksløs de siste dagene...
gladmamma<3 Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Da har jeg vært inn....ALT så veldig bra ut, fikk strippet meg....hadde 1 cm åpning og var veldig moden...så hun røsket opp til 2-3 cm som hun sa....merker det river litt i ryggen... dette blir spennende!
Mamman til Sofia:-) Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2011 Heldiggris kosepose:) håper noe skjer fort da,blir vel fødsel på deg i løpet av helgen... Kan man være moden uten å ha noe murringer her eller slimpropp? Jeg fikk time på mandag,lenge å vente.... Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå