mariabee Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 MEN hun våkner presis 45min etter hun har sovnet, det slår aldri feil. Hjelper verken å trille i to timer eller kjøre bil for den slags skyld. Så ettermiddagene kan bli så sutrete!!
Tingenes Herre Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Sånn har jenta mi også vært siden fødselen. Er nå 9 mnd, så begynner å bli litt lei! Har derfor tatt noen grep: jeg holder henne våken når hun vil ta første lur, og venter til neste (ca 3 timer senere). Har gjort dette i tre dager nå, og da har hun sovet over 2 timer sammenhengende! Men det betyr også at hun bare sover den ene luren hver dag. Allikevel sover hun mere slik, enn om hun får to lurer av 45 min.
Busy_bee Skrevet 24. juni 2011 #3 Skrevet 24. juni 2011 Min er helt lik. Føler nesten jeg kan stille klokken etter ham. Heldigvis (både og da), så sover han lenger dersom vi går tur. Det vil si, han våkner når vi går tur også, men får tutten igjen og sovner etter 5-10 minutter igjen. Så det funker for oss foreløpig. Bakdelen er at det ikke er mye som blir gjort hjemme, for vi må ut og gå 2 * 1,5-2 timer til dagen for at han skal sove lenge nok. Han våkner som regel i det vi står utenfor døren hjemme, så festlig slik. Har dessverre ikke noe særlig råd, annet enn å prøve deg frem og se om du kan finne noe som funker. Men jeg skjønner veldig godt hvor frustrerende det er.
Gutt 08 Jente11 Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Vet akkurat hvordan du har det! Jenta mi er helt likedan, bare at jenta mi bare sover 35min av gangen... Hverken bil eller trilling fungerer her heller... Men det går jo over med tida heldigvis. Gikk over litt før året med gutten min, men håper det går over tidligere denne gangen... Er jo lov å håpe! Tror vi rett og slett bare må innfinne oss med situasjonen, og huske det er en kort periode egentlig:) Lykke til!
Monapuz Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Hvordan sover deres barn på natta da? Han her sover 10-12 timer og er 3 mnd, sover dermed lite om dagene, og ofte blir d korte dupper og overtrøtt osv....blir som regel værre utover dagen. har hatt en dupp på 2t og en å 1/2 time i dag og nå er kl. halv 5, men trenger fortsatt en liten dupp før det blir natta, ellers blir han for trøtt til kveldsmaten og sutrer bare, bruker å legge han mellom 7-8 nå. Problemet er å få han til og sovne av seg selv, må gjerne bysses mens han skriker, vil ikke selv om han er kjempetrøtt. og må sove på magen, blir han lagt på ryggen våkner han med en gang. Han kan gjerne sovne i vogna på ryggen mens den er i bevegelse, men våkner ofte når vi stopper og trille. Må si at det har blitt bedre, i allefall my enklere og legge han for natta, da ligger han og koser med koseklut helt inntil nesen/øyene. Det blir ikke noe rytme på dagene enda, varierer veldig, men som regel går ting seg til etterhvert, men det kan være vanskelig å holde ut innimellom. Er utrolig heldig med at han sover hele natta så jeg vil ikke klage, synes mest synd i gutten som ikke klarer å finne roen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå