Gå til innhold

smerter i magen..


Mrs. Fix It- stor+liten

Anbefalte innlegg

lurer på om noen med erfaring eller ideer..?

fikk intens stikkende smerte nederst på hørge side av magen, dro til legen å ha sa de var blindtarmen og sendte meg hjem med antibiotika mot urinveisinfeksjon og skulle komme tilbake dersom det ble verre, (dette var fredag sist uke) lørdagen hadde en mindre vondt, og søndagen gikk det greit, helt til ettermiddagen, da var det så vondt at eg ikke kunne gå eller stå, var jo litt redd pga han sa det var blindtarmen, endte opp på legevakten, da sa en ny lege han ikke kunne skjønne hvorfor eg hadde fått antibiotika og at det aldeles ikke hadde noe med blindtarmen å gjøre. utelukket også, eggstokkbetennelse, livmorbetennelse urinveisinfeksjon og div. alle prøve var heelt fine, men eg hadde vondt.. å sendte meg hjem igjen..

 

ble litt langt, men det eg lurer på er om noen av dere har hatt noe lignende? er smerter der som blindtarmen ligger, nede på høgre side.. det går ikke over så lurer på hva det kan være, får vist ikke hjelp av legene :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg trodde blindtarmen lå nederst til venstre jeg da. Jeg får noen skikkelige røsk nede til høyre i forbindelse med eggløsning av og til. Det kan vare i rykk og napp noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...