Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Så skjønner ingenting. Sjekket og de har riktig kontonr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Samme her, men vi må huske at det er mange som skal ha inn penger nå, så det kommer nok utover dagen. Alle kan neppe få inn samtidig på samme klokkeslett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #3 Del Skrevet 24. juni 2011 De kan komme helt frem til banken stenger:) Så det er lov å håpe enda:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, da får jeg krysse fingrene Nav har rotet vekk sykemeldingen min IGJEN (!) så har ikke fått penger fra de enda, så trenger skattepengene mine. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #5 Del Skrevet 24. juni 2011 typisk NAV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, jeg sitter å blir kjempelei meg hver gang jeg sjekker kontoen, spesielt for hver status jeg ser på facebook hvor folk har fått de Men har lagt merke til at det kun er venner med etternavn fram til bokstaven k som har fått (og jeg vet ikke hvorfor jeg henger meg opp i det, min første bokstav er L hehe ) Blir lei meg fordi jeg håååååper inderlig å rekke å kjøpe ny mobil før jeg reiser på ferie i kveld, mobilen min sluttet å virke i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #7 Del Skrevet 24. juni 2011 Pengene skal ikke være inne på konto i løpet av dagen i dag. "Vanlige spørsmål om skatteoppgjøret Har du penger til gode ved skatteoppgjøret, vil du normalt få disse tilsendt i løpet av 1-2 uker etter at skatteoppgjøret er sendt ut." http://www.skatteetaten.no/no/Alt-om/Skatteoppgjoret/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå