NyttNick Skrevet 24. juni 2011 #1 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som har handlet der? Skeptisk til nettbutikker uten adresser eller telefonnumre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttNick Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 24. juni 2011 Ingen som har det eller hørt andre som har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsla Skrevet 24. juni 2011 #3 Del Skrevet 24. juni 2011 hadde nok ikke handlet der nei... Men de har noe i samme stilen på www.probat.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttNick Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja er litt skeptisk, en de hadde så mye jeg vil ha da. :-) Probat har også endel ja,men til dobbel pris..Derfor jeg så etter rimeligere nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 24. juni 2011 #5 Del Skrevet 24. juni 2011 Skeptisk jeg også... Men her har du en annen side som er litt billigere enn probat: http://www.t-shop.no// Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttNick Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 24. juni 2011 Takk Pippilottamed 2 blå. Ser forresten at det er flere nettbutikker som selger t-skjorter som "ender opp" hos spreadshirts.net. i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå