to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juni 2011 #1 Skrevet 24. juni 2011 Så morsomt. Hadde termin 5.mars med minstemann (han kom 28.2), og nå blir det 6.mars:-) Så det er skuddår som er tingen for meg altså. Klarte å unngå skuddårsbarn i 2008, så får vi se om jeg gjør det denne gangen også.
Evigoptimisten Skrevet 24. juni 2011 #2 Skrevet 24. juni 2011 Det må da være en perfekt tid å føde på.. Våren kommer for fullt like etter en har kommet til "hektene" igjen. Litt morsomt med skuddårsbarn da, hehe.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2011 Ja det kan absolutt anbefales fødsel i disse tidene:-) Eneste negative er at man alltid må ha barneselskapene inne:-( Min eldste er født i slutten av november, minstemann slutten av februar, mannen min midt i desember og nå spire 6.3.11 Så her i gården er det kun jeg som har sommerbursdag (august) Håper helst å unngå skuddårsdagen, men det er jo ikke jeg som tildeler dagen for fødsel;-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2011 ...eller på en måte er det jo det... hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå