Gå til innhold

De er POSITIVE!!! :-D

to herlige karer + baby 7.3.12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sommerfugler i hele magen (og en liten spire:-))

Våkna litt før kl 7 og måtte på do, tok test i samme slengen (både CB og billig strimmel). La meg og satte på alarm som skulle ringe 5 min etter. Sjekka altså testene etter 5 min. Både blått kryss og to røde:-D

De er ikke kjempe sterke i fargen, men absolutt tydelige

Hadde liksom tenkt å legge meg igjen, siden jeg har fri idag

Haha ikke sjanse for å få sove igjen.

Så glad nå.

Da satt altså spiren etter 14 måneders prøving:-)

Hipp hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRA!!!!

Kjenner igjen følelesen, det går ikke å sove nå:-))

Opp og hopp, regner med at du går rundt med verdens bredeste glis i dag!!

Gratulerer med lille huleboeren:-)

Skrevet

Tusen takk Trønderline:-)

Skal ha bra vondt i kjeven når kvelden kommer ja:-)

Du skal snart hilse på din lille "huleboer" du:-)

Lykke til med fødsel og permisjon

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille spiren i magen din !!!

Dette fortjente du virkelig.

Jeg er bare i min 10 pp, men du gav meg håp om at det er mulig sjøl om det tar litt tid *smiler*

Nyt den voksende magen :)))

Skrevet

Tusen takk for det Dossa:-)

Da testet jeg altså positivt bare noen dager etter at jeg hadde mottatt brev om time til utredning i september. Gleder meg til å ta telefonen å fortelle at det slettes ikke trengs:-) Avventer litt før jeg ringer, så jeg er sikker på at alt går bra

Lykke til til deg også Dossa, det finnes håp for alle.

Kan jo nevne at det tok 12 mnd med første 9 mnd med andre og nå altså 14 mnd. Det er nok rett og slett ikke alle som er like fruktbare, men det finnes håp for oss også

Skrevet

Måtte bare gå å ta den digitale testen som jeg har hatt liggende siden februar.

GRAVID 1-2 :-D

Skrevet

Wow gratulerer :) nå ble jeg glad. Kos deg masse :)

Skrevet

Hipp hipp hurra! Gratulerer:o)

Skrevet

Tusen takk!!! Hvordan går det med den da Thalia, du hadde vel ikm igår?

Skrevet

Tusen takk evigoptimist:-) er i lykkerus nå. Lurer på hvordan mannen min skal få vite det. Han reiste i nordsjøen for to dager siden. Altså 12 dager til han kommer hjem

Har du/skal du teste idag? Krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

Hipp hurra!! Gratulerer så mye!:) Nyt det og lykke til videre:)

Skrevet

Tusen takk Lykkelig 1984

Denne sommeren skal virkelig nytes:-) Herlig å slippe "stresset" med prøvinga. Nå er det bare til nyte ferien:-)

Ei uke igjen på jobb nå bare

Skrevet

Ikke testet idag, ikm idag, men ingen besøk enda. Har innstilt meg på at det ikke gikk denne gang heller... men lever jo selvsagt enda litt i håpet. Vært moro og fulgt deg videre.

Klarer du å la være og fortelle det på 12 dager?? Hadde aldri jeg gjort, hehe. Kommer sikkert til å fortelle det til hele verden samme dagen det skjer, haha.

Skrevet

HURRA! Dette var kjekt:) Håper jeg kan følge deg etter på 1tri. Har du litt babystøv til oss el??? ;)

xx

Skrevet

Blir vel fortalt over telefonen idag ja. Hehe er ikke av de tålmodige akkurat

Du som var så positiv i starten, ikke mist motet;-)

Håper sånn at da kan slå følge med meg over i 1.trimester

At tr ikke har kommet enda er ihvertfall positivt:-D

Skrevet

Tusen takk

Selvfølgelig skal dere få babystøv. Her er det bare å forsyne seg hjertelig:-)

*********************************************************************************

******************************BABYSTØV*************************************

**********************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så mye!=)

Skrevet

gratulerer så mye med spire !! :D Når jeg leser dette kjenner jeg at det er håp for oss og :D har bare prøvd i 12 måneder og føler at denne pp'en må den bare sitte ! kan jeg spørre? hva gjorde du annerledes denne runden siden du ble gravid nå?

Skrevet

Gjorde ingenting spesielt denne pp. Hadde sex hver dag i forkant, under og noen dager etter el.

Har tatt folat som vanlig og blitt liggende i sengen etter sex

Den helgen jeg ble gravid var vi faktisk på helgetur, jeg og min mann, bodde på hotell. Var ute å spiste på restaurant den ene dagen og tok tidlig kveld på hotellet, mens den andre dagen besøkte vi mine to nyfødte tantabarn (tvillinger) på sykehuset. Ble helt fortapt i dem. Kanskje det gjorde noe med fruktbarheten hehe ikke godt å si. På kvelden var vi på fest. Ble en del alkohol.

Positiv el-test dagen derpå

Dessverre ingen triks og tips å komme med

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner:-D

Så mange hyggelige mennesker her på "bli gravid", håper flere følger over i 1.trimester.

Skrevet

Oja okei :P Vi skal ha mye mer sex denne runden, ble ikke fullt så mye forige pp. Da hadde vi den dagen el testen ble positiv, og dagen etter og to dager etter det igjen. Men denne gangen skal vi ha sex 3 dager før og annenhver dag hele EL uken :D Håper det klaffer nå før utredningen som begynner i August, det hadde vært så bra ! :D Vi skal på ferie 1 juli, å EL er ventet 2 Juli, det må jo bli bra for oss :D Da har vi masse tid til hverandre!

Skrevet

Så bra at dere har ferie under el:-) Kanskje du klarer å være mer avslappet også da, og at det har en positiv effekt.

Skrevet

Ja det er det jeg også tenker at vi blir å klare :) ! Jeg tror man må ha bra mye sex for at det skal klaffe, det er snakk om bare 24 timer egget lever. Og man kan aldri være helt sikker på når egget slipper :P Gleder meg til EL nærmer seg her i gården :) Hvilke symptomer har du, hadde du noen dagene før du testet positivt? og spottet du noe brunt/rødt i de dagene før IKM? Jeg blør under EL. Sist begynte jeg å blø dagen etter EL testen ble positiv. og blødde i 10 dager litt og litt før det endelig stoppet.

Skrevet

gratulerer så mye :-)

Skrevet

Lite symptomer. Litt ømme pupper, men ikke så veldig. Stikking i livmora.

Ellers ingenting

Ikke no spotting eller festeblødning her i gården nei.

Gjorde ikke det i mine tidligere svangerskap heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...