Gå til innhold

Uke 25 og SKIKKELIG mageknip ! Ævve..

Anbefalte innlegg

Har så vondt i øvre del av magen. Har vært på sykehuset også pga dette da de kansje trodde det kunne være begynnende sv.forgifting. Men prøvene var fine, så det er ikke det. Men i flere dager nå har jeg hatt skikkelig mageknip følelse i øvre del av magen. Hva kan dette være? Er det bare mageknip, mulig forstoppelse? Får ikke gått skikkelig på do føler jeg, med unntak av i dag morges da jeg hadde skikkelig løs mage :-/ Men fortsatt mageknip.. Hmm.. Noen som har det på samme måte?

Fortsetter under...

Jeg har også vært plaget med vondt overst imagen, under ribbeina og jordmor sa at jeg var kort i overkroppen og derfor presses tarmer osv oppover og dermed blir det vondt. Var veldig ubehagelig i en periode da det ikke gikk over om natten heller, men det har heldigvis gitt seg litt nå :) Jeg er forresten 26 uker imorgen, så vi er jo nesten like langt på vei så kanskje det er det samme vi plages med ;) Håper det bedrer seg for deg også.

<3 Min engel <3

Jeg er også veldig kort i overkroppen, så høres ut som en bra forklaring det du sier der, Lille engel =) Sikkert derfor hele tarmsystemet henger på halv 8 også :-p føler meg skikkelig forstoppet i flere dager, med vondt i magen også kan jeg plutselig få diare en dag, for så og ikke gå på do i dagevis igjen.. Rare greier det der :-p

Jaja, det er nå heldigvis ikke forgjeves at vi går som sette =)

Ha en god helg begge to =)

Annonse

Hehe, det er ikke så enkelt det der altså! Jeg og har gjort disse feilene mange ganger fori det står den uken, hvor det egentlig betyr at du begynner i den uken :P Forvirrende det der. Hvor er du fra da? :)

Ja, huff! Tarmsystemet er virkelig opp og ned. For noen netter siden fikk eg så vondt i magen at eg begynte å bli redd for hva det kunne være men etter jeg tenkte meg om så kjente eg at det var vonde luftsmerter :-/ hehe..Så da ble jeg litt lettet, men fy hvor vondt det var!! Jeg er 26 uker imorgen, termin 3 oktober :D En uke mellom oss da :) Ikke lenge til 3 trimester nå :D

Nå har jeg ENDELIG hatt en dag der jeg har vært litt normal igjen :-p SÅ deilig ! :) Ja, enig med deg, man blir jo litt skremt når det varer over lengre tid og som du sier så er det jo fryktelig vondt :-/ Håper det bare er en periode og går over etterhvert =) Tiden har gått så utrolig fort. Snart 3. trimester allerede, ja =) Går fort det når sommeren er over :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...