Gå til innhold

Hvor mye får du igjen på skatten, og hva skal du bruke dem til?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får 36 000 (tjohoo!) og det første jeg skal spandere på meg selv er hårextensions :-) Har fått så tynt hår etter graviditetene, så nå skal jeg piffe meg opp litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får også igjen 36 000, men her må alt gå til ny bil.

Så jeg krysser fingre og tær for at de kommer i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får tilsammen over 70 000kr og det skal brukes på...hmm..skal hvertfall til frisøren i morra. Vanligvis er dette sinnsykt mye penger for oss, men har kommet veldig godt ut av et hussalg, så ingen konkrete planer for pengene enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke så mye igjen som jeg pleier, pga jeg har vært sykemeldt i ett år nå, og ikke tjent så mye, men får igjen 16000 , 5 av de skal fylle opp resten av BSU, og de andre skal jeg nok finne noe å bruke på de også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk baksmell på 7000, rettet opp og får igjen nesten 13000. Aldri fått igjen så mye:)

Blir noe til ferie og nye kommoder til tvillingene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huslån og diverse andre regninger. Også nye sko til minsten. Begge har ny jobb i år og ingen feriepenger, så det blir ikke noe pluss denne måneden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ingenting igjen, fordi jeg ikke betalte skatt i fjor. Heller ikke restskatt her ;)

 

De pengene skal jeg bruke på like mye rart som det de er verdt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får igjen 19 tusen, og det skal brukes til ny pc, ting til barnehagestart, nye klær på mor og barn og masse kos i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får igjen 7.000, mannen 12.000. Vi spytter alt inn i lånet, vi hadde så mye feriepenger at vi neppe trenger mer for tullebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får igjen 40.000 - Skal ha nytt digitalkamera, et lite stereoanlegg og en bærbar dvd-spiller til sønnen min.

Skal begynne med kjøretimer i høst, så resten går vel til å ta lappen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får igjen 48000. Jeg skal bruke 6000 på å sette inn resten av depositumet på min nye leilighet, også skal jeg fikse bilen min. Det som blir igjen setter jeg på sparekonto til trange tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...