Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså av ting man ikke kan gjøre eller bør unngå når man er gravid?

Akkurat nå lengter jeg meg syk etter et iskaldt glass rosévin og en røyk :(

..selv om jeg selvsagt er kjempetakknemlig for å være gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg savner utrolig en strawberry daquiri og rødvin......gleder meg nå til det er over..hehe

Skrevet

rødvin, utepils og kunne gå fort/springe uten å få vondt :P

Skrevet

rødvin og en røyk :)

og signerer din Pregnito: kunne gå fort/springe uten å få vondt

:)

Skrevet

Hadde tenkt å skrive en iskald pærecider i solen:) Men strawberry daquiri.... savn:)

Ellers savner jeg å kunne jobbe fysisk i huset og bære tunge ting. Litt upraktisk å pusse opp når jeg bare kan se på.....

En kveld uten halsbrann hadde og vært kjekt:)

Men jeg er super glad for å være gravid:) :)

Skrevet

Lange løpeturer med høy puls! Og vin på fredagskveld:-) Utenom det så storkoser jeg meg som gravid:-)

Skrevet

trene, et glass vin og en røyk til å slappe av med på kvelden etter ungene er lagt:)

Skrevet

Brie og fenalår. Spekemat generelt i grunnen.

Og to ting jeg ikke hadde trodd.

Ta en skikkelig treningsøkt og det å kunne gå og "shoppe" med venniner. Elsker hele 50' moten med de markerte midjene og nå er jeg jo kule rund :)

Ser frem til å gå og kjøpe meg noe nytt og fint!

Skrevet

Et kjølig hvitvinsglass ganske seint på kveld uten å være stuptrøtt. En skikkelig løpetur i skogen.

Og så savner jeg å kunne reise meg etter en stund i godstolen uten å se ut som jeg har *gjort meg ut* når jeg begynner å gå;)

Skrevet

Et normalt sexliv..

Å sove på magen..

Øl/ vin til grillmat/skalldyr i sommervarmen..

Men ALLER aller mest savner jeg kroppen min. For meg selv. HELT alene. Nå er det ca 2 år siden jeg ble gravid med forrigemann, og deretter har det gått i ett med svangerskap og amming - og ennå har jeg kjapt minst et halvår til før jeg får "være for meg selv" igjen, dersom jeg skal amme tassen i magen...... sukk... er visst bare å holde ut!!! :-/

Skrevet

Å sove på magen.... Og det å sove en hel natt uten tisseturer :o)

Skrevet

Jeg savner å ha snuppa mi på fanget uten at det klemmer og er ubehagelig.. Også savner jeg snuuus! Og spekemat! Og upastorisert ost! haha.. det var jo litt..

Jeg nyter graviditeten fult ut og ser heller på det jeg savner som noe å se frem til :) (var det en litt rar settning?) Dere skjønte vel hva jeg mente.. :)

Skrevet

Åhh.. Ost og vinkveld med jentene eller kjæresten! En kveld på byen! Shoppe klær i normal størrelse, og kunne gå tur uten å må hjem for å gå på do etter 15 min :P

Også savner jeg å kunne være aktiv, uten å bli så utrolig fort sliten. Syns litt synd i 5 åringen her i huset, som ikke får like mye oppmerksomhet fra mamma for tiden. Det blir nok ikke så veldig mye mer med en gang den lille kommer til, men.. På en annen måte iallefall :)

Skrevet

COLA OG SJOKOLAAAADEKAKE!! Og muffins, blåskjell, blodig biff og rødvin.. Ellers savner jeg å veie normalvekta mi (-;

Skrevet

Å kunne spise hva jeg vil uten å tenke på om det er trygt, godt nok stekt, pasteurisert, vasket godt nok, er godt innenfor holdbarhetsdato.....

Årh, så godt det skal bli å slappe av når jeg skal spise!!!

Men hvorfor savner du cola og sjokoladekake??? Jeg spiser/drikker det hele tiden :o)

Skrevet

Savner...

- Å drikke cava og iskald øl i sommervarmen.

- Stretching-rutinen min, som ikke går lenger pga. alle kiloene og magen.

- Slippe å gå med kompressjonsstrømper hver dag og slippe sol og luft til på nakne legger og tær.

- Min gamle garderobe! Kanskje aller mest vintagekjolene... Bukser og fornuftige, vide mamma-klær og bukser er IKKE min stil.

Skrevet

Jeg savner å kunne ta meg deilig vin og kjenne hvor deilig det er:-) Savner å kunne løpe i skogen, hoppe danse uhemmet:-) belte i livet og stilige kjoler. Savner også å ha normal vekt, å kunne trene samt normale bein:-)

:-)

Skrevet

Signerer denne:

" kunne reise meg etter en stund i godstolen uten å se ut som jeg har *gjort meg ut* når jeg begynner å gå;)"

Også blir det kos å ta seg et glass vin. Men aller mest savner jeg å ligge på magen!

Skrevet

*spekemat

*krabbe

*cider/drinker

*kunne stå oppe å dusjen (sliter med ryggen/bekkenet)

*sove på magen

*føle seg behagelig med klær på

Skrevet

Jeg savner aller mest å kunne være i form til å gå litt/danse/trene osv og å kunne ta meg et glass vin eller en røyk! :) Savner også all den "forbudte" maten!

Skrevet

Du kan spise krabbe, bare hold deg til det hvite kjøttet og unngå det brune som er i skjellet.

Skrevet

Det jeg savner aller mest er å kunne sove på magen. Og så savner jeg bevegelsesfriheten min. (kraftig bekkenløsning lenker meg mye til hjemmet :()

Skrevet

Kosemaisen, kan ikke spise for mye sukker fordi babyen i magen er stor, og vil ikke risikere å måtte trykke ut en baby på over 4500 (-; Men har ikke noen problemer med vekta sånn normalt sett så når babyen er uke er det sukker for alle penga!

Krabbeklør har jeg spist masse av, det er helt trygt, så det er bare å jafse i vei til dere skalldyrselskere. Men blåskjell tør jeg ikke spise..

Har også spist masse sushi/maki, og det er også trygt. Men ikke med tunfisk.

Skrevet

Å kunne ligge på magen!!!!

Å ta en kald øl ute

Trene hardt.

Morsom sex

Skrevet

Eg saknar mykje: eit kaldt glas raudvin, rosèvin, sove på magen, verkefri kropp, ei natt utan senestrekkar og halsbrann, shoppingtur, danse, plukke ting opp frå golvet utan å nesten dø, det å ikkje bli andpusten av alt mogeleg, ha småjentene mine på fanget samtidig, ete spekemat, gi mannen min ein klem utan magen som er i vegen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...