Gå til innhold

en real SPREKK!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært flink på lavkarbo og vært i ketose i 6 uker så har jeg nå dytta i meg: Hauger med kornmokjeks med smør og brunost, rester av lørdagsgodtet til ungene, en melkesjokolade og 2 ruller lakrisal....

 

Nok karbo i dag ihvertfall....og, jeg glemte..3 øl...

 

HVA VIL SKJE NÅ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bruker noen få dager på å komme i ketose igjen. Men for hver sprekk vil det være vanskeligere, så "bruk hodet" når du spiser....

 

Jeg ville nok fått skikkelig diare i tillegg :) Og en ulidelig prompelukt, for bakteriene i tarmen får alt sukkeret å bokstavlig talt å gasse seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer nå er at du må sette deg ned og bestemme deg for om dette var et engangstilfelle eller om lavkarbo rett og slett ikke er noe for deg.

En sprekk gjør ikke noe hvis du tar deg inn igjen, men ikke regn med vektnedgang de neste to ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert vondt i maven og kanskje diare.

Ellers er det ikke farlig med en sprekk, men det vil ta noe tid til du er i ketose igjen om du skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en sprekk av dimensjoner.

VIL du leve ketogent, så må du gjennomføre det helt, du kan ikke hoppe fra den ene forbrenninga til den andre. Kroppen bruker lang tid på etablere ny forbrenning.

Bestem deg for om dette er noe du VIL, hvis ikke får du hoppe av og begynne med lavkalori (som heller ikke inneholder kornmo, brunost, smør, godteri, lakris, sjokolade, ......)

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel gått ned det jeg skal, men synes det er en fantastisk måte å få energi på!!

Mange andre plager har også forsvunet. Så ja, jeg fortsetter i morgen....bare jeg ikke går opp på denne sprekken....kjennes sånn ut ihvertfall:(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...