Gå til innhold

Er det på sin plass med en bekymringsmelding?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet til en bekjent er veldig skeptisk til alle h*n møter og gråter mye.

Når de er på besøk hos noen gråter barnet høyt når moren skal ta h*n med seg hjem.

 

Tror dere kanskje barnet har det vondt og at bv burde sjekke det opp? H*n er ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å HERREGUD!!! Barnevernet meg her og barnevernet meg der!!

 

Hvorfor ikke kontakte helsestasjonen, eller noe?? Neida, her inne sender man visst bekymringsmeldinger for ALT!

 

Har tanken slått deg at barnet kanskje har hatt det så moro at det ikke vil hjem, at det er derfor det gråter???

 

Hilsen 3-barnsmor som opplever at barna noen ganger har det moro hos andre og ikke vil dra hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for dette er helt normalt for mange barn. Mor vet nok hva hun gjør her. Eller vet du mer om mor, som du ikke sier her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt..

 

skeptisk til alle, men gråter når h*n skal hjem?

Vil han ikke til noen, samtidig som han ikke vil hjem? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller nå. Alle barn går igjennom ulike faser og noen blir engstelige. Min lille på 4 mnd skal kun være hos meg ellers hyler hun som bare det.. Skal jeg søke BV om hjelp da eller??

Eller skal tante som ikke får kost noe med babyen gjøre det kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hyper sjenert og livredd folk som barn. Grunnen var som følger: min mor hadde et par traumatiske opplevelser som gravid som da igjen jeg hadde reagert på. Barnevernet var aldri inne i bildet, og jeg har vokse det av meg.

 

At et barn er skeptisk til fremmede er en GOD ting, gråt er et barns måte og vise misnøye på. Barnevernet har ingenting og gjøre med dette, tenk heller på at barn er like forskjellig som oss voksne om ikke mer.

 

Skjerp deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke i barnehagen og vil ikke hjem, er min hverdag for øyeblikket. Har kanskje ikke unger du? Eller bare en baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg glad du ikke er i barnehagen der datteren min går, for hun får raserianfall bare jeg stikker hodet inn gjennom døra, og så roper hun "vil ikke hjem!!" Heldigvis forstår de som jobber der at hun egentlig vil hjem, bare at hun er veldig veldig sliten... Men kjenner jeg får litt angst når det faktisk finnes folk der ute som ville ha meldt en slik sak til barnevrnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...