Gjest Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 da var det for alltid over, så nå lurer jeg på om jeg noen gang vil oppleve kjærligheten til en voksen person igjen? har jo masse kjærlighet til barna og fra barna, men det var denne voksen kjærligheten da.. finner jeg lykken før jeg er for gammel?? klem (hodet er ikke så godt skrudd på så klarer ikke se tilbake akkurat nå )
Ming82 Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Hei Jeg er ingen spådame, og kan heller lite om sånn. Men jeg har tro på at et så fint menneske som deg vil finne kjærligheten igjen. Jeg har lest det du har gjort for jentene her inne, du tar deg tid til andre mennesker. Hold mote oppe Håper dette hjelper litt da... *klem*
Gjest Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 nå triller tårene her, tusen tusen takk for så fine ord Cornflake. Det varmet mer enn du tror.. Jeg gir ikke opp, bare litt utslitt for øyeblikket av å kjempe for en kjærlighet som tok slutt.. men samler krefter med tiden og hopper nok ut i det igjen! er jo ikke skapt for ensomheten ))) stor varm klem
Ming82 Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Godt å høre at det hjalp. Ingen er skapt for ensomheten. Og ja..jeg har absolutt tro på at noen som er ment for deg og er glad i deg for akkurat den du er vil dukke opp Du får prøve å få deg litt søvn, ting føles litt bedre i morgen skal du se Natta
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Du har kjærligheten, og du kommer til å finne en mann å dele den med, kanskje ikke før neste vår sommer, men dette året blir viktig for deg og din vekst, dine evner kan vokse mye dette året, vinter. Det bli det rom til når du får på plass livet etter dette bruddet. Lojalitet, stabilitet, får inn eldre energi på mann, trenger ikke være eldre, men er vis, sterk på en annen måte enn det du er vant til, du skal bli klar for noe annet og det blir godt for deg med en "pause". Kosen du savner blir et oppgjør for deg og du klarer det. Trene, for bedre kontakt med deg selv, bli bevisst det du spiser. Høres kjedelig ut, men jeg tror det vil være veien inn til en gyllen uåpnet port hos deg. Det har vært en kamp du har måttet kjempe, nå har du gjort det, nå kommer kampen for å få frem din sjel. Du er sterk så det skal ikke bli vanskelig for rett mann å få øye på deg etterhvert som du lyser sterkere og sterkere. Du vet selv når du har møtt den rette, mest sannsynlig har du flere "den rette" foran deg, men det kan være godt for alle parter at du ikke hopper inn i neste prosjekt ennå. La deg selv være ditt prosjekt en stund. Voksen kjærlighet kan være veldig veldig spennende. Uten ord, ,men den går ikke i ring, den fornyer seg og er i stadig utvikling, du kan glede deg. Føler løve skorpionenergi, kan være noen av barna dine. Du kan lære mye av de dette året.
-mtp- Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Hei snuppa seff vil du finne den igjen men kan legge kort på deg senere er hos min mor o
Gjest Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 tusen tusen takk anonym!!! har ståpels etter å ha lest innlegget ditt, det traff meg rett i hjerterota! mitt første barn er skorpion og nr 2 er vær, så den energien de har er en skikkelig god ting for meg. skorpionen lærer meg å være tro mot megselv og elske uten betingelser, og værjenta mi lyser opp hverdagen min så jeg ikke har mulighet til å ramle ned i mørket. og så har jeg jo også en liten krepse gutt, som øser av seg med omsorg, så joda, de er alfa omega for meg! jeg har absolutt tenkt å ta tak i kropp og sjel nå. har jo vært mye frem og tilbake med meg og exen, og hver gang vi har vært fra hverandre har jeg fått trent, spist godt og jobbet masse med det spirituelle. men så fort vi er sammen så ramler alt sammen og energiene bare forsvinner fra meg. har ikke tenkt over at det har vært vår energi som har gjort dette, men ser nå at selv om vi elsker hverandre, så tapper vi hverandre og gjør hverandre ikke godt. jeg var nå på nippet til å miste familien min og alle mine nære venner fordi jeg valgte han, men så våknet jeg opp og skjønte at livet må ha mer å by på enn den sumpen jeg og han skaper! så da tok jeg valget og er veldig fornøyd med det. mannen jeg skal dele kjærlighet med igjen har jeg ingen hast med å finne, men det er godt å høre at du merker enn sånn energi i livet mitt igjen på sikt. og ja det er absolutt klart at jeg nå vil søke en mer voksen og stabil mann, men beina planta på jorda og ikke i taket hihi det er trist at barna mine skal vokse opp uten en far, men får bare håpe min fremtidige kjærlighet ønsker å være en rollemodell for de og ønsker å følge de opp som sine egne. det har vært en mangel her nå ifht hun første som jeg hadde fra før.. oi snakk om skrivekløe!! men godt å få ting ut selv om det er på ett forum dere er alle vakre sjeler her inne, og jeg gleder meg til å komme i gang med det spirituelle igjen til høsten så jeg kan hjelpe og veilede mer, synes det er utrolig morsomt og det gir meg så mye!! takk igjen anonym, satte utrolig pris på ordene dine på en dag som denne! stor varm klem
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 Har du vært en morsfigur for hans andre barn som du har nevnt her inne tidligere? Man kan ikke forvente å få mer enn man gir i et forhold, og det er noe du må jobbe med før du er klar til å treffe en annen. Lykke til kjære! <3
Gjest Skrevet 24. juni 2011 #11 Skrevet 24. juni 2011 nja, har vel ikke vært det, fordi han har ikke hatt mye samvær med de disse årene.. og hva mener du med at jeg ikke kan forvente å få mer enn jeg gir? synes jeg har gitt veldig mye jeg må jeg gi mer i ett forhold, så tror jeg jammen ikke jeg vil være i ett forhold.... nå ble jeg litt skremt..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #12 Skrevet 24. juni 2011 du er født i fiskenestegn og de finner alltid den 2 kjærligheten tro på meg du finner det snart. sommeren blir bra for deg du finner det du er ute etter før høsten
-mtp- Skrevet 25. juni 2011 #13 Skrevet 25. juni 2011 kan se om eg få lag kortpå deg i kveld om eg er bedre :/ Blir bare verre og verre her i gården Så tviler eg kan bli verre no Så håper det går oppover og oppover no Forkjøla ondt i halsen, hodepine og verking i ledd er ikke noe god kombinasjon :/
Gjest Skrevet 25. juni 2011 #14 Skrevet 25. juni 2011 takk anonym nr 2 og eller 3, jeg er fisk, veldig typisk fisk, men det er også en kjent sak ta fisker kan like ensomheten og jeg tror nok ikke jeg er klar for kjærligheten så fort. har blitt veldig brendt denne gangen, og fokuset skal ligge på alt annet enn kjærligheten det neste året MEN når jeg er på plass igjen i kropp og sjel så er det betryggende å vite at andre føler kjærligheten igjen vil dukke opp i livet mitt! har tre små barn, og føler meg ikke gammel, så har tid skal ikke ha flere barn heller, så har ikke noe tidspress på den kantene heller. neste gang vil jeg bare ha ekte kjærlighet i sin reneste form, til både meg og barna mine. klem
Gjest Skrevet 25. juni 2011 #15 Skrevet 25. juni 2011 -mtp- ikke tenk på det nå, vi kan ta det senere på sommeren eller til høsten, som jeg skrev tidligere her så har jeg funnet ro med alt som det er nå. anonym 1 ga meg masse med ordene sine, og jeg har funnet ut at jeg ikke angrer på at jeg har endelig satt ett punktum i ett tre års langt rot. pass på degselv og bli frisk nå, jeg er her senere også jeg vet du klem
-mtp- Skrevet 26. juni 2011 #16 Skrevet 26. juni 2011 Kan se på deg men ligger med influensa no :/ så er ikke i slaget i det hele tatt trodde det bare var vanelig forkjølelse men neida
solrose1 Skrevet 26. juni 2011 #17 Skrevet 26. juni 2011 Hei snuppa mi.. jeg sender deg en laaaaaaaaaaaaaang mail i kveld... tenker på deg. klem solrose1
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #18 Skrevet 26. juni 2011 tusen takk vakringen!! beklager at jeg har vært litt borte vekk .. stooor varm klem
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #19 Skrevet 29. juni 2011 Jeg får opp at du allerede har møtt den store kjærligheten. Men i en noe forvillet sjel som har opplevd mye vondt i livet sitt. Jeg ser at det er mye misforståelser og dårlig kommunikasjon. Er det noe dere sliter med? Jeg ser to personer med store hjerter men som også er veldig sta... He he he! Det er noe dere må jobbe med. Husk også at for å få et bedre forhold må man starte med seg selv, ved å forandre egne mønstre og attityde vil man også se at partner forandrer seg. Møt hverandre med positivitet og forståelse, ikke bryt hverandre ned slik man lett gjør når man ikke har det bra. Du har møtt din sjelevenn! Men dere er begge litt lost nå... Masse lykke til whitelily! Vi er mange som setter stor på den jobben du gjør her inne!
Gjest Skrevet 29. juni 2011 #20 Skrevet 29. juni 2011 tusen takk anonym. ordene dine treffer meg i hjertet, og jeg skal ta de til meg. skulle gjerne skrevet mer til deg, men det blir litt for privat takk igjen!! stor varm klem
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #21 Skrevet 29. juni 2011 Godt å høre! Har denne mannen opplevd å "miste alt", vanskelig å forklare men jeg føler på en måte at han har vært veldig ressursterk men at mye har gått galt og at han trenger hjelp til å bygge seg opp igjen. Som kvinner skal vi være forsiktige med å hele tiden påpeke mannens feil og mangler, det virker mot sin hensikt. Jeg føler at denne mannen har enormt potensialet bare han finner tilbake på riktig vei... Han har et godt hjerte, slik som deg. Jeg ser også mange løse tråder i forhold til familien hans. Har han et dårlig eller ikke eksisterende forhold til familien sin? Inkludere tenker jeg, dere må inkludere andre for at kjærligheten dere imellom skal vokse. Om det gjelder å inkludere familien er jeg usikker på, men det er noe dere skal inkludere i livet deres får jeg opp veldig sterkt. Altså INKLUDERE, du skjønner kanskje hva eller hvem? Jeg kjenner stikk i hjertet mitt, og det tolker jeg som at kjærligheten er sterk, sterk, sterk dere må bare rydde vei!
Gjest Skrevet 29. juni 2011 #22 Skrevet 29. juni 2011 gud så rørt jeg blir av ordene dine, tårene renner i strie strømmer her!! hvert ord treffer meg, og jeg skal ta alt til meg uten å utdype det noe mer her, men jeg skjønner veldig godt betydningen av ordene dine må bare si at jeg er veldig flink til å ikke påpeke feil og mangler, men han har en annen person i livet sitt som er motsatt desverre... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå