♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er 1 dag over (termin 22.juni), men er redd det kommer til å bli flere dager, da nr.1 kom 9 dager over termin og nr.2 kom 4 dager over termin.. Er vi mange som fortsatt går og ruger og har passert termin?
Grace2011 Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er også 1 dag over (her og termin 22.juni)! Ingen murringer, ingen rier, ingen slimpropp.... Jeg leste her inne at hos noen damer starter fødselen helt plutselig - så det er lov å hope at noe "plutselig" skjer i natt, kanskje? :-)
Grace2011 Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 Også som du har jeg baby nr. 3 i magen, her blir det tredje jente :-)
juni-2011 Skrevet 23. juni 2011 #4 Skrevet 23. juni 2011 jeg er 4 dager over UL termin(19.juni) og min egen termin er i dag (23.juni) men ingen tegn på at noe er på gang... er førstegangsfødenede, føler meg mer en klar nok, men den lille er vel ikke klar til å møte oss helt enda da....
Mamman til Sofia:-) Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 4 dager over her og:( snart 5... Heller ingen tegn... Kan det ikke bare skje noe...? Skal til jordmor imorgen og håper jeg er litt moden bare gi meg noe håp:)
snutteplutt Skrevet 23. juni 2011 #6 Skrevet 23. juni 2011 Jeg er 5 dager over... ikke gøy.. Har hatt konstant vondt i korsryggen og noen tak i magen i løpet av dagen.. Så håper det blir fødsel snart!
Kri_z Skrevet 23. juni 2011 #7 Skrevet 23. juni 2011 3 dager her.. Snart 4 og tiger stadig.. Starter en ny taktikk nå roe helt ned:) har prøvd alle kjerringråd, lå til og med med stjerten i været, men ingenting funker, så da er det vel ikke modent riktig enda .. Hold på motivasjonen jenter:)
Moonfreckle Skrevet 24. juni 2011 #8 Skrevet 24. juni 2011 11 dager over... Skal til sykehuset idag, for å få ting til å skje!
Skatt i magen :) Skrevet 24. juni 2011 #9 Skrevet 24. juni 2011 2 dager over termin 22.juni. Med første mann ble jeg satt i gang 4.dagen på overtid, pga svangerskapsforgiftning. Var på sykehuset på akupunktur time i går, og sannelig hadde jeg ikke proteiner i urinen + plutselig stigende blodtrykk (130/90), så nå blir jeg ekstra passet på. Livredd for at det samme skjer igjen vil så gjerne bare at kroppen skal starte fødselen selv denne gangen, for å bli satt i gang var noe fæligheter (2 døgn i fødsel). Er jo lov til å håpe? Lykke til alle sammen, snart har vi nurkene her hos oss, selvom jeg føler hele fødselen er avlyst for min del, haha
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 24. juni 2011 #10 Skrevet 24. juni 2011 7 dager over her... Baby nr 3 her også Gikk 6 dager over med førstemann, fikk 13 dager før andre gangen, så dette er nå mitt lengste svangerskap... Til og med 4-åringen i huset er fryktelig utålmodig etter at babyen skal komme ut nå
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 24. juni 2011 #11 Skrevet 24. juni 2011 3'de dagen over her, hadde termin 21. juni. Kan ikke si jeg er overrasket i det hele tatt, da jeg gikk 14 dager over med førstemann. Heldigvis har de strammet inn på praksisen nå ifht. overtid der jeg skal føde, så jeg har fått time til vurdering evt. igangsetting hvis jeg kommer til 7 dager over. Tar det heeelt med ro, siden ikke ett eneste kjerringråd fungerte sist:-)
gladmamma<3 Skrevet 24. juni 2011 #12 Skrevet 24. juni 2011 1 uke over i dag..... Dette er førstemann....
kokelimonke Skrevet 24. juni 2011 #13 Skrevet 24. juni 2011 Termin i dag, men vet jeg går over. Nr 3 her og, gått 13 dager over med de to andre, så hadde vel ikke allverdens forhåpninger om at noe skulle skje før termin. Nå er jeg hjemme m eldste som har fått ørebetennelse og streptokokker, og jeg er småurven selv, så akkurat nå er det greit at bittelille lar vente på seg noen dager til! Trodde egentlig aldri jeg skulle si det, for utålmodigheten er absolutt der, men vil gjerne at alle -inkl meg selv, skal være fit for fight når ting skjer. Dette svangerskapet har uten tvil vært det tyngste, så gleder meg til å bli ferdig, selv om jeg prøver å lagre disse siste dagene, ettersom dette er siste gang
Amy*75 Skrevet 24. juni 2011 #14 Skrevet 24. juni 2011 1 uke over UL termin og to dager over menstermin. Fødte dagen etter menstermin sist og da 8 dager over UL så burde vel forutsett dette. Har masse tegn; slimproppen gikk for over 3 uker siden, maserier omtrent hver natt, 2 cm åpning, nedpress.... Men ingen fødsel, nei! Så eneste trøsten er at alt dette skal gjøre fødselen kjapp og grei når det endelig setter igang!!
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 24. juni 2011 Bra vi er flere! Tungt å gå over termin når alle spør "har det skjedd noe?" Selv er jeg ikke så utålmodig, regnet jo med at jeg ville gå noen dager over men håper det ikke blir så lenge at jeg blir satt i gang...
Mamman til Sofia:-) Skrevet 25. juni 2011 #16 Skrevet 25. juni 2011 Noen som har fått? Er selv 6 dager over og ingen tegn:(
Regnbuepiken Skrevet 25. juni 2011 #17 Skrevet 25. juni 2011 Termin 21., så blir noen dager over. Er min andre, lillebror er vel som storebror tenker jeg, han har det ikke travelt med komme ut! På første gikk jeg 13 dager over....har vært et overnattingsbesøk på klinikken fordi baby ligger i skrå/tverrleie, de var redd han skulle komme med en hånd og fot først, men da skulle sjekke før vendingsforsøk,snudde ja seg av seg selv. Turner fælt, så akkurat nå vet jeg ikke leie...litt usikkert ha det slik, men fikk beskjed komme inn tidlig om skjer noe, så de rekker ta UL og evt da bestemme hva gjør! Vil fø vaginalt om kan, men er det tverrleie, ja da blir det KS... Tvi tvi søkes men, håper vi får treffe babyene snart alle sammen...overtid er kjedelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå