Gå til innhold

Er det noe spennende med One Tree hill etter Peyton og Lucas sluttet? Er det vits å begynne å laste ned de sesongene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja!!!

 

Er midt i maraton nå om dagen, og det er kjempespennende!! B-mennesket meg legger meg kl 21 med laptopen på fanget ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker serien fortsatt. :)

Selv om jeg 'savner' Lucas.

 

Har sett alle sesongene, uten å laste ned, foretrekker streaming. :)

(men det er like mye fordi jeg ikke har fått til å laste ned på den maskina jeg bruker nå...pluss at det tar så mye plass!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Brooke gifter seg med Julian til slutt. De skulle få adoptere en liten baby, men da den biologiske moren fødte, angret hun seg og ville ha babyen selv. Det hele slutter med at Brooke plutselig blir gravid på naturlig vis, og føder to velskapte gutter.

Nathan og Haley er like forelsket som før, de får en datter ved navn Lydia Bob Scott. Datteren er oppkalt etter moren til Haley som dør av kreft. Dette er en veldig trist episode, og tårene renner når man ser den!

Chase får ikke bestemt seg hvem han vil ha av Alex Dupre eller Mia Catalano, mye frem og tilbake med de to, men ender til slutt opp med Alex.

Clay (Nathans tidligere agent) og Quinn (haleys søster) er fortsatt sammen. De blir forsøkt drept av en psykopat jente som utgir seg for å være Clays avdøde kone, Sarah. De overlever begge to.

 

Ikke så veldig spennende, men verdt å få med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...