Gå til innhold

Jeg er graviiiiiid! :))

Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får meg nesten ikke til og tro det enda.. Jeg og samboeren har prøvd i 9mnd nå, etter jeg ble operert for endometriose i fjor høst. Legene mente det var nesten ingen sjangse for at vi kunne klare det på genhånd, men det har vi altså klart! :)) Det er helt surealistisk enda. Jeg er så utrolig glaaaaad!!! :)) Jeg er ikke så langt på vei enda da, bare 3 uker og 5 dager i følge terminkalkulatoren på babyverden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuuuusen takk! :) Vi er utrolig spennt nå ja! Krysser fingrene for at lille spiren sitter godt fast ;)

Skrevet

Kan jeg tenke meg, kjempespennende :D :D

Skrevet

GRATULERER!!!

Vi er nesten likt vi da! Jeg vet hvordan det er å gå å vente og vente på at noe skal skje, vi hadde gitt opp å håpe på noe for å være ærlig!!

Jeg er 4+1 idag og det føles helt helt uvirkelig!! I morgen er det akkurat en uke siden jeg fikk aller første svake svake strek på testen, og den har bare blitt sterker og sterker utover i disse dagene!

Det er herlig og skummelt på en gang!!

Lykke til i svangerskapet!! *masse klem*

Skrevet

WOW!! :D

Gratulerer så masse med spire!! Lykke til på ferden, og du skal nok se at dette går bare bra :D

Skrevet

Gratulerer! :)) Kjenner igjen det du sier. Vi hadde mer eller mindre gitt opp å få det til på egenhånd vi også, vi var forberedt på å starte med prøverør, men det slapp vi, heldigvis! :D

Skrevet

Tusen takk! Vi håper lille nurket vårt sitter godt fast :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...