Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Får meg nesten ikke til og tro det enda.. Jeg og samboeren har prøvd i 9mnd nå, etter jeg ble operert for endometriose i fjor høst. Legene mente det var nesten ingen sjangse for at vi kunne klare det på genhånd, men det har vi altså klart! ) Det er helt surealistisk enda. Jeg er så utrolig glaaaaad!!! ) Jeg er ikke så langt på vei enda da, bare 3 uker og 5 dager i følge terminkalkulatoren på babyverden
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2011 Tuuuuusen takk! Vi er utrolig spennt nå ja! Krysser fingrene for at lille spiren sitter godt fast
Linen Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 GRATULERER!!! Vi er nesten likt vi da! Jeg vet hvordan det er å gå å vente og vente på at noe skal skje, vi hadde gitt opp å håpe på noe for å være ærlig!! Jeg er 4+1 idag og det føles helt helt uvirkelig!! I morgen er det akkurat en uke siden jeg fikk aller første svake svake strek på testen, og den har bare blitt sterker og sterker utover i disse dagene! Det er herlig og skummelt på en gang!! Lykke til i svangerskapet!! *masse klem*
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 WOW!! Gratulerer så masse med spire!! Lykke til på ferden, og du skal nok se at dette går bare bra
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2011 Gratulerer! ) Kjenner igjen det du sier. Vi hadde mer eller mindre gitt opp å få det til på egenhånd vi også, vi var forberedt på å starte med prøverør, men det slapp vi, heldigvis!
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2011 Tusen takk! Vi håper lille nurket vårt sitter godt fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå