Mammatiljente-09<3 Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatiljente-09<3 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 23. juni 2011 huff nå ble jeg litt flau her, tror ikke det er rett nick altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monajenten Skrevet 23. juni 2011 #3 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg husker heller ikke nicket (pinlig) men er skikkelig nysgjerrig selv, tenkte på henne senest i formiddag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeTwinsA Skrevet 24. juni 2011 #4 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja jeg også lurer på det. Siste jeg så var at HAN hadde lagt til henne på FB, samtidig som hun hadde sendt melding ca :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ spiren ~ Skrevet 24. juni 2011 #5 Del Skrevet 24. juni 2011 dytt... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 25. juni 2011 #6 Del Skrevet 25. juni 2011 trur kanskje det er feil navn, jeg het mammatiltojenter før (kan være flere som het det og da) og jeg har ikke vært forelsket i en mann som jobber i dattra mi sin barnehage..hehe...men husker hun ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå