Gå til innhold

Oi.. jeg var på do, og trusa mi var full av avføring nå.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg har trøbbel med løs mage, men har ikke opplevd at det bare er der før. Tidligere har jeg kjent om det kommer noe, men denne gangen gjorde jeg det ikke.

 

Ja, jeg har diagnose på dette, og har vært til kolonoskopi og gastroskopi og alt det der flere ganger.

 

Dette var bare ekkelt, siden jeg ikke kjente noe som helst. HAr ikke engang sluppet en fjert som skulle forårsake dette.

 

 

Uff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg selv er for gammel veteran her inne til å bry meg om et honkle........

 

Jeg mener innlegget helt alvorlig, selv om de fleste ikke forstår det.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva får folk til å være så useriøse i en såpass alvorlig tråd?? Unnskyld meg, men litt folkeskikk kan man ha selv om man kan gjemme seg bak en anonym knapp. Jeg sier ikke at man aldri kan tulle, men når det gjelder et så sårt tema som det HI skriver om her kan man holde sånne kommentarer for seg selv!

 

Over til deg HI, har du fått noe svar etter disse prøvene om hva som evnt kan forårsake det? Du burde nok ta en tlf til legen i morgen for nye prøver/undersøkelser. Skjønner at det ikke er noe kult i det hele tatt!

 

Masse lykke til, håper de finner ut av det og at det bedrer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter(bokstavelig talt, eller billedlig talt) i de som bare kommer med tull her. Jeg er for erfaren og for gammel til å bry meg :)

 

Ja, jeg har svar, og jeg må leve med det. Skal til jevnlige kontroller, og har fått beskjed om å ikke spise noe særlig med fiber.

 

Men jeg trodde jeg hadde en viss kontroll, noe som viste seg i dag at jeg ikke helt har. Det jeg gruer for, er om dette skjer ute blant folk. En ting er når slikt skjer hjemme, men.....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, ikke noe gøy ..

 

Du kan sikkert få Tena på blå resept .

 

Føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette hørtes ugreit ut. Trist at folk her inne ikke evner å skille troll fra virkelige spørsmål.

 

Fint at du følges opp av lege, men det gjør jo noe med selvfølelsen og din egen trygghet at du opplever slikt. Mange som opplever analinkontinens vil isolere seg av frykt for at det skal skje i det offentlige.

 

Du får kjøpt analpropp på apoteket og en apotektekniker / farmasøyt skal også kunne forklare hvordan den brukes. Det er ihvertfall en trygghet når du er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt! Ja, ikke noe særlig hvis det går galt ute blandt folk eller på besøk osv..er det virkelig ingenting man kan gjøre med det? Vet at det er drastisk, men hvis det bare blir verre og verre kunne kanskje utlagt tarm være en løsning?

 

Kjipt å ikke kunne være med på noenting lenger fordi man bæsjer på seg liksom. Men det med fiber? Er det fordi du sliter med allergier eller noe? Tenker litt sånn at fiber gir jo litt "fasthet" i avføringen, og det er vel lettere å kjenne om det kommer noe da enn hvis konsistensen er som suppe?

 

(du har helt sikkert fått riktig råd av legene..jeg er bare veldig kverulant ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet hvorfor dette skjer, og vet at du må leve med dette, hvorfor i all verden dele dette med "hele verden" da... ? Jeg mener , ettersom innlegget ikke engang inneholdt et eneste spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Jeg fikk vel litt sjokk selv.......

 

Og her inne kan en oppleve å få råd til de mest utrolige ting, så hvorfor ikke?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og om ikke noen har råd, så har vel HI like mye rett til å lufte tankene sine her som alle andre!! Skjønner godt at du fikk sjokk og at du er nervøs for at det skal skje blandt folk. Ville bare si at jeg føler meg det og håper dette var et engangstilfelle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva legen mente, men jeg fikk bare beskjed om å være forsiktig med fiber. Fiber kan vel gi mye "massasje" til tarmene, og det trenger jeg hvertfall ikke. Jeg vet ikke hva legen mente, men har prøvd å holde meg til det. Liten forskjell eller hjelp, men uten så vet jeg jo ikke hvordan det ville vært.

 

Hva er analplugg? Så en som snakket om noe slikt her.

 

Nei, jeg får ikke utlagt tarm, og ønsker det heller ikke. Har levd med dette noen år, og det går stort sett greit. Det var bare et lite sjokk i dag. håper det ikke gjentar seg.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI, analpropp kan du kjøpe på apoteket, det er nok designet spesielt til slike problemer, og ansatte på apotekene skal kunne forklare deg hvordan den skal anvendes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig takk til dere som har gitt seriøse svar, men her ble det for mange idiotiske svar. Ser at dette problemet ikke er vanlig, og skal ikke si noe mer om dette her inne.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle tro at du hadde merka det før du satt deg på do, at trusen din var full av avføring. æsj, grisejente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle dere som bare tuller gå og legge dere ? Det er jo helt tydlig at det er langt over leggetid for dere ! Barnslige er dere....

 

La oss voksene snakke sammen..

 

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for noen ufyselige drittkjerringer dere er! Hvor gamle er dere som svarer en seriøs tråd sånn.....14???

 

Man skal ikke ønske vondt om andre, men jeg håper dere kommer til å oppleve det samme engang, ute blant folk!

 

Karma is a bitch!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...