Gå til innhold

Kontakt med BF for enhver pris?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle kloke alenemødre ;)

 

Vi (jeg og min datter) er i den situasjonen at BF ikke har sett henne enda, han sendre sms i ny og ne for å høre om alt er greit.

 

I det siste har jeg begynt å tenke på om vi skulle besøkt han isteden for å forvente at han skal besøke oss..

 

Hva tenker dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

tror jeg ville sendt en sms og spurt om han tok i mot besøk en dag.. og hvis han ikke vil ha besøk, så trur jeg jeg ville spurt om vi (altså dere) kunne hatt en samtale om hvordan han vil at forholdet deres (datter og far) skal være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde tatt initiativ til at enten han kom, eller dere tok dere en tur. Jeg hadde også passet på at dere snakket om framtidig pappa-rolle og hva dere forventer av hverandre framover. Er det avstand som gjør at han ikke har kommet på besøk?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her, han bor i ett annet land så er vel egentlig det som gjør at han ikke har kommet på besøk.

 

Må nok ta en lang prat med han og få ut av han hva han egentlig vil.

Om han vil ha kontakt eller ikke.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ha ventet til han kom på besøk. For å være helt ærlig, så kan han ikke være særlig interessert i å være pappa, når han bare sender en melding i ny og ne!

Det kan bli vanskelig for dere, om du og din datter reiser til hans hjemland. Husk at datteren din er halvt norsk og halvt farens identitet. Hvilket land komme faren fra?

 

Har du alene omsorgen for din datter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg får så dårlig samvittighet ovenfor jenta mi og jeg føler ikke at jeg har gjort det jeg kan for at hun skal ha kontakt med han...men usikker, derfor jeg spør her:)

 

Hmm, BF står ikke i papirene, så hun er helt norsk til han eventuellt skriver seg på selv (han har fått sjangsen til dette)

Han er ifra Marokko foressten men bor ikke der idag.

 

Ja har alene omsorg for henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde IKKE reist til Marokko med barnet for å la han møte henne. Fins nok av historier om folk som ikke får barna med seg hjem igjen. La han komme til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym 19:22 hvis du leser innlegget mitt engang til så ser du at barnefar er ifra Marokkoe MEN bor ikke der idag :)

 

Og nei ville aldri funnet på å reist inn i Marokko alene med min datter da måtte jeg eventuellt hatt med en ekstra person (helst manneperson) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår tankegangen din veldig godt, for man vil jo virkelig gjøre hva man kan for å bygge opp et fint forhold mellom barn og far, meeeeeeeen det er ikke din jobb å få han til og ville være en far.

Uansett hva du gjør er det opp til han og vil han ikke så vil han ikke. Jeg har selv slitt meg ut pga det samme, jeg gjorde alt jeg kunne for at bf skulle ta del i livet til tulla men jeg ble skuffet gang på gang.

Mitt råd er og si ifra at han er velkommen til å besøke, men du bør ikke bruke masse tid og enegi på å få det til og skje.

Han virker jo ikke nevneverdig intr når det bare er en sms i ny og ne og helt ærlig så fortjener vel da datteren din bedre enn det.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...