Gå til innhold

Når prøve igjen etter å ha mistet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mistet for nesten 4 uker siden, og har hatt en del komplikasjoner og plager i ettertid, og er sykmeldt pga dette (ble det nå nylig da).

Er det bare å begynne å prøve igjen nå eller bør jeg vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies jo at en bør vente til en har hatt mensen en gang. Jeg mistet etter 4 uker, jeg gadd ikke vente,og ble gravid igjen med en gang. Det gikk nå fint. Men livmoren bør visst få klargjøre seg først eller noe? Jeg hadde ikke problemer i etter tid sånn som deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Kanskje du kan ringe en jordmor og høre? De pleier jo å være hyggelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var jeg gravid utenfor livmoren, 14 dager etter at den ble fjernet (mistet) ble jeg gravid igjen og har nå 3 uker til termin :)

 

Prøv i vei og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i uke 9 og ble gravid igjen med en gang. Det tok under 2 uker. I teorien hadde jeg derfor "overlappende" graviditeter. Resultetet er i hvertfal nå en herlig 4-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet i uke 14 for 6 uker siden. Ventet på første mens og nå som den er over, er vi prøvere i gjen:) Fikk beskjed om at det ikke er noe fysisk i veien for å bli gravid med en gang, så lenge er var psykisk klar for det. Kjør på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid igjen rett etter utskrapning. Hadde morkakesvikt. Skadde slimhiner var mulig årsak til at morkake var syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet 2 sykluser, mest pga psyken, mistet i uke 13....

Husker de sa vi bare kunne begynne å prøve med en gang, kanskje helst etter en mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel & hav... Dette spørsmålet dukker opp hele tida her inne. Det er bare å prøve. Men hva er alt dette PRØVE-snakket om? Ta det med ro, ha sex når dere begge ønsker, og det sitter fortere enn du tror. Avslapping er det beste middelet. Jeg har mistet to ganger før førstemann satt. Men her var det ikke noe stress. Vi hadde sex AKKURAT når vi hadde lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...