Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Har laget endel lasagne og lagt i frysern. I tillegg har jeg bakt skolebrød og rosinboller. Har planer om å lage noen supper og fryse ned. Er så kjekt å ha i august/september når vi er slitne tobarnsforeldre. Sist hadde vi ikke fryser, og så hadde vi jo bare en liten en så jeg syntes faktisk det var litt deilig å koble ut med å lage middag mens pappan og babyen lå på sofaen når han kom hjem fra jobb. Men nå har vi jo en som snart er 2 år så da blir det ikke fullt så mye avkobling og sofaligging som sist gang...
Tre rosa kalver Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Lasagne var lurt! Ellers:... -Pizzasnurrer -Horn med ost og skinke inni -sodd-bøtter
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2011 Pizzasnurrer og horn var lurt! Takk
zombie2be Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 ÅÅ så lurt!! har tenkt på det sjølog må visst bare henge i og sette igang snart.lasagne var lurt ja:) -brød -kjøttkaker -kanelboller -eplekake/sjokoladekake til barselbesøk(ustekt eplekake)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. juni 2011 #5 Skrevet 24. juni 2011 Lapskaus gryteretter fiskegrateng pølsegrateng potetmosgrateng
sonnenschein Skrevet 24. juni 2011 #6 Skrevet 24. juni 2011 Jaa, pizzasnurrer:) Har noen en god oppskrift?? Her har jeg faktisk deilige kanelsnurrer i ovnen nå
NostraStoria Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 Kommer heller til å lage enkle middager - tar ikke så lang tid med pastaretter f.eks. Men bakervarer er jo ganske genialt å ha i frysern!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå