mummrik Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Har vært hos gynekolog i dag og fått bekreftet 5 folikler på venstre side, der den største er på 17-18 mm. Ikke fått posistiv EL-test ennå, men venter at den kanskje blir positiv i morgen tidlig og da blir det i tilfelle inseminasjon på lørdag. Men….det skal vise seg å være vanskelig å få flybillett – Hjelp!! Kan være at jeg må reise nedover i morgen og bli til lørdag hvis det fortsatt er ledige seter, men kan jo ikke bestille før testen er positiv. Stusselig med plasser på båt og buss også – i hvertfall de jeg har sjekket. Noen som har noen tips om hvilke alternativer jeg kan ta meg til?
Gjest Pippi9 Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Jeg opplevde det samme i fjor på denne tida også - da var det Roskilde -festivalen som fylte opp flysetene. Endte med å ta nattbuss ned, det gikk helt greit selv om man sover litt dårlig. Det er to busselskaper som kjører strekningen GoByBus og SweBus. God tur!
sandramedhjertetihånden Skrevet 23. juni 2011 #3 Skrevet 23. juni 2011 jeg tar buss hver gang, litt slitsomt på dagen, men greit om du får sove på natten. pleier ikke være så fullt på bussene på natten. ta med teppe i såfall, og det er internett på bussen. men glamorøst det er det ikke:) men billlig!
mummrik Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2011 Tusen takk for rask respons. Fikk positiv EL-test allerede nå i kveld, så da blir det til at jeg tar et noe dyrere fly nedover allerede i morgen og overnatter et eller annet sted i Køben til lørdag, for da å ta nok et dyrere fly med et annet selskap hjem igjen. Hadde ønsket å slippe overnatting, men tenker kanskje på om jeg skal benytte anledningen til å vurdere en dobbeltinseminasjon når jeg likevel er der. Men hvis noen vet om et billig-billig-bra hotell, så er jeg takknemlig. Liker ikke å reise nedover på lykke og fromme...;o) PS: bussene var også fullbooket..(
tingeling71 Skrevet 23. juni 2011 #5 Skrevet 23. juni 2011 Hei mummrik. Det finnes et ungdomsherberge som ligger veldig sentralt nær strøget. De har enmanns rom også tror jeg. Sjekk på nettet eller på turistinformasjonen når du kommer ned. Turist info steder pleier å være veldig behjelpelig.
mummrik Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2011 Tuse takk, tingeling71! Det skal jeg gjøre ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå