Gå til innhold

Ventetider på rikshospitalet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som driver med behandling på rikshospitalet som vet hva slags ventetider de opererer med nå selv med sommerferien? Min søknad skulle bli kikket på i går og jeg kommer til å få brev om hva som skulle skje videre, men mener jeg leste her en gang at ei skrev at de ikke hadde så lang ventetid nå, derfor er jeg litt nysgjerrig. Håper å ikke måtte vente så langt utover høsten før ting begynner å skje :-)

Hege

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg vet er at i fjor så hadde vi et forsøk i mai og om det ikke hadde blitt positivt så hadde jeg mått vente til høsten på grunn av stor pågang. Vil ikke tro de har mer kapasitet der i år..

Første gang når vi startet opp var vi på infomøte i oktober og startet på spray i januar. Syns jo det gikk ganske kjapt.

Skrevet

jeg fikk første time 2 mnd etter hevisningen var mottatt på riksen :) så du får nok en time i løpet av augustog forsøk med en gang etter det tenker jeg :)

lykke lykke til!

Skrevet

jeg fikk brev sent i mars - midten av april var vi på infomøte - start nesespray midten av mai og innsett for to dager siden! Synes det gikk veldig fort jeg....

Skrevet

Brev sent i april, formøte i mai. Starter med spray i august - syntes også det gikk relativt fort siden sommeren kom iveien...

Skrevet

Håper det går like fort for meg også. Har søkt om søskenforsøk for ca en uke siden. Ble gravid på første forsøk januar 2010 og har nå ei jente på snart 9 måneder. Den gangen tok det ganske lang tid med alle prøvene og all utredningen.

Skrevet

så spennende! jeg sendte henvsining i dag, og legen sa jeg måtte regne med 9 mnd ventetid på Riksen!! Men nå ble jeg litt mer optimistisk. Men det tar vel fort en måned før de ser på henvsiningen og setter timen også.. Si fra om når du får time da! Så kanskje jeg bare ligger en måned etter..

Skrevet

Vi fikk samme beskjed om 9 måneders ventetid da vi sendte henvisning i begynnelsen av mars. Fikk oppstartsamtale 1. April, og skal starte med spray 20. Juli, uttak uke 33..

Skrevet

oj, da er det fortsatt mulighet for meg å bli gravid i 2011 da? Lykke til med prosessen!

Skrevet

Vi fikk beskjed av 9 mnd ventetid på Aleris, der vi ble utredet.

På hjemmesidene står det 20 uker til forsøk - noe som stemmer mye mye bedre med vår virkelighet.

Er det på Aleris dere har fått beskjeden også? Kanskje vi så bør informere om kortere ventetid - for jeg må medgi at jeg ble veldig nedstemt at det skulle ta så lang tid...

Skrevet

vi fikk beskjeden på Klinikk Hausken,men de private klinikkene vil kanskje gjøre det mer fristene å velge dem??

Skrevet

Det ser ut som det kommer til å gå mye fortere denne gangen. Har allerede fått rekvisisjoner på blodprøver. Sist brukte de over ett år før vi kom i gang med selve IVF.

• 4 uker senere...
Skrevet

Oi, dette var en positiv lesning:o) Jeg fikk også beskjed tidlig i juli om at det var 8 måneders venting på Riksen. Og det føltes som en evighet.. Nå ble jeg litt mer positiv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...