kristineprivat Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 jeg og min partner har vært på en klinikk i danmark 2 ganger nå å blitt inseminert. jeg ble gravi første gangen men mistet bare 1 mnd på vei 2 gangen var den negativ. måtte igjennom en del prøver før jeg dro første gangen å ser nå i papirene at jeg mangler progesteron!! så de på klinikken annbefalte sist jeg var der at jeg skulle snakke med min lege om progesteron krem/gel visst det ikke gikk sist,noe det ikke gjorde. pratet med min lege i dag å han hadde jo null peiling på slikt å pratet med gyn avd på sykehuset å de kunne ikke gi meg noe uten at jeg har vært der på time, men hadde ikke noe ledig før om maaange mnd!!! problemet er at jeg skal til klinikken om 1 mnd å bli inseminert for 3 gang,å lurer da på om det er noen som har noe erfaringer med progesteron? kan man få det resept fritt? jeg MÅ ha det til neste innseminering men ser ikke ut så jeg får time har hørt det er forskjellig fra progesta care å den type progesteron krem man får på resept fra lege??? har noen noe erfaringer? kan jeg prøve progesta care å bli innsimenert? synes det er rart at ikke en fast lege kan hjelpe eller skrive ut slikt å a man må stå på venteliste for å komme inn tl gyn.! håper på svar
Lotta2010x2012 Skrevet 23. juni 2011 #2 Skrevet 23. juni 2011 Da hadde jeg bestilt time priviat, volvar eller noe. Får du sikker time iløpet av en uke:) Håper det ordner seg, lykke til!
kristineprivat Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2011 volvar? va er det? ehhehe ja vet ikke om vi har noen private plasser å bestille gynekolog time til her jeg bor. pratet med legen min i ag å han mente på at det var ulovlig å få progesteron hos gyno.!!??
Apple80 Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 hm..hva med å spørre den klinikken du har time på akkurat hva det du skal ta heter, og så bestille på nett? Kjipt at Norge henger så etter på babyfronten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå