Gå til innhold

Jeg trenger visst litt kjeft.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Idiotiske meg spionerte på mannen og leste noe han har skrevet til en kamerat. jeg pleier aldri å gjøre sånn,men fristelsen ble for stor på grunn av kjedsomhet..ja..give it to me

Uansett,der hadde han skrevet om at vi hadde sexproblemer,i form av lite sex, og så skrev han noe om meg om at jeg ikke forstår ham.

 

Så sitter jeg her og..liker ikke mannen min. Men kan ikke diskutere det med ham,for jeg har jo gjort noe som han vil se på som utilgivelig.

men nå føler jeg at det ikke går an å stole på ham mer,når han forteller så private ting til kompisen sin. og ja,han kan jo da tydeligvis ikke stole på meg heller som har lest mailen hans!

 

Hva tenker dere,er jeg helt syk, og er det greit at mannen forteller sånt til kameraten? Jeg var ikke klar over at vi hadde sexproblemer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta deg en prat med han!:)

 

her forteller mannen alt til sin beste kompis!Og jeg froteller til min beste venninne...MEN de holder tett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo bare fortalt dette til sin kompis? Jeg ser ingenting i veien med det. Er jo ikke se og hør han har snakket med.

 

Snakk med han eller bare begynn å spice opp sexen deres uten å snakke med han først, så skal du se ( eller kanskje ikke se selv) at mailen får en annen tone ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er jo ikke så flinke til å snakke med kompiser om sånt, så på en måte er det jo bra. Jeg og venninnene mine deler sånne ting hele tiden, og det er sååååå greit å ha noen å snakke med.....

 

Så vær heller glad han får lettet hjertet.. og kanskje overrask han med en liten runde i senga..

 

Skjønner det må føles rart å lese sånn om meg selv, når man plutselig er på den siden av "saken".. men er ikke verre enn det der, enn hva jeg har snakket med mine venninner om..

 

Snakker ikke du med venninner om sånt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det ubehagelig at han forteller sånt til kompisen sin. det er en barndomsvenn som han ikke har særlig kontakt med mer. Og mannen min,han forteller om denne kompisens problemer med damen til meg! uten at jeg har bedt om det. Så damen til denne kompisen vet sikkert masse rart om meg også,uten at jeg en gang kjenner henne.

Sladder går lett..jeg vet ikke om denne kompisen holder tett. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mange nære venninner.Kanskje derfor det føles litt ekstra sårt. Og vi har småbarn som ammes, kommer meg jo aldri ut:/

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan vel ikke fortelle ham at jeg har lest mailen hans? Vet ikke om det er så lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare helt og mer og mer sjokkert over dere som er i forhold. Hvorfor tror du at du ikke kan snakke med din mann? Fordi du snoket? Ja, hva så? Det kan da ikke være så hemmelig, siden du fant det ut.

 

Er du redd ham? Hvorfor, i så tilfelle?

 

Jeg er alene, men hadde jeg hatt en partner, så hadde jeg da konfrontert med alt mulig jeg fant ut... forstår ikke den der pyseinnstillingen mange har.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pysete fordi jeg vet at han er ekstremt opptatt av at pcen er hans private,som jeg egentlig ikke skal bruke. Men han vet at jeg bruker den da. Men jeg forstår ikke hvorfor alt skal være så hemmeligholdt, han kan få se på alt jeg har på pcen og på mobilen. Så jeg vet ikke hva det er med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo snakke med han og si "jeg føler sexlivet er litt tamt for tiden, vi har ikke så mye sex og sånt" så kan det være hans lenger seg på og sier seg enig. Da får dere snakket om det og gjort noe med det uten at du blir avslørt :) Merker han at det er lite sex, så er det jo veldig sannsynlig at du gjør det også.

 

Men synes ikke du skal være skuffet eller sur på han pga det, er mye jeg forteller venninnene mine først, før jeg legger det frem for mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen forskjell på at menn betror seg til kompiser når vi kvinner betror seg til venninner?? Selvfølgelig er det greit i min verden, våre menn vet at vi "slærver" om dem, så da må de da få snakke om oss også?

 

Hvis han mener dere har problemer så må du ta det på alvor. Hvis du ikke var klar over at han er misfornøyd, vel; nå vet du det. Hadde ikke sagt noe til han men heller satt meg ned og tenkt over om ting virkelig har forandret seg på sexfronten. Og har de det, vel da må dere snakke om det og evnt gjøre noe med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel dette var noe han har skrevet for en stund siden,rett etter at jeg hadde født andremann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gikk mest inn på meg var faktisk ikke det med sexen, men det at han omtalte meg som...sagt med andre ord: den rake motsetning av ham..som ikke forstår hans idèer..og jeg var visst ikke noe å gjøre med. Sånn tolket jeg det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, det var ikke pent sagt av han i så fall :(

 

Dere bør nok ta en prat, men du kan jo vente noen dager slik at du finner en passende måte å gå fram på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du aldri med dine venninner om sånne ting? Det er sikkert litt forskjell fra vennekrets til vennekrets, men jeg vet at om jeg har problemer med noe så er venninnene mine de første som støtter meg og forteller meg gode ord. Det trenger ikke nødvendigvis være sex, men hva som helst.

 

Hvis mannen din føler at det er et problem at dere har lite sex så skjønner jeg godt at han trenger å prate med noen om det og det er kanskje ikke like lett å prate med deg om det og siden han mener at du ikke forstår han så har han kanskje prøvd å ta det opp med deg uten å komme noen vei med det.

 

Prøv heller å gled han ved å ha litt oftere sex med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik prater da jeg med min bestevenninne, og ser ikke noe galt i at kjæresten min gjør det med en kompis han heller. Av og til lettere å snakke med andre... Har han tatt dette opp med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...