Gå til innhold

har så lyst på en baby til, men så har jeg ikke lyst på det...vanskelig...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har to flotte barn på 3 år og 8 mnd og hver eneste gang jeg ser en fødsel på tv vil jeg ha en til, oppleve graviditet og fødsel, føler jeg mistet fødselen med siste da det ble haste ks. det har vært krevende med begge to etter fødslene og jeg har hatt fødselsdepresjon med begge, mye værre denne gangen, er bra nå da :)

 

mannen vil ikke ha flere sier han, vil gjerne sterilisere sg sier han, litt uenig der jeg da, men er jo hans valg så vi får se.

 

jeg har lyst til å oppleve en fødel til, se hvordan barnet blir, gi det navn og forhåpentligvis få en normal og fin barseltid der jeg kan kose meg med babyen og ikke hate den og grine hele tiden, men det er jo noe jeg ikke kan bestemme om skjer eller ikke da så klart.

 

dere som har 3 barn, hvordan var overgangen til den 3.? var det tøft? hvordan er det med ferie osv? hvordan er livet til daglig?

må jo bare spørre..hehe...men jeg er så usikker, noe inni meg sier at jeg vil veldig, men så er det det med overskudd og det med depresjonen som stopper meg...

 

håper noen vil svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er der jeg også, valget om å få to barn, eller være fornøyd med en.. Hadde en fin fødsel og sånt, men liker egentlig ikke barn, særlig ikke babyer når det er jeg som må ha hovedansvaret for dem..Greit å ha når de smiler og ler, for så å gi tilbake til foreldrene når noe er galt! :)

 

Var på apoteket i dag og hentet ut tre kurer med Pergotime(jeg har PCOS), så føler jeg er et skitt nærmere det å ta et valg om å få en til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:)

 

var der når vi valgte å få nr to..hehe..jeg angret masse rett etter nr 2 kom, men nå gjør jeg det ikke, ser gleden mellom de, det er så morro:)

jeg liker heller ikke babytiden, liker tiden fra de er 1 år jeg, men man må jo igjennom babytiden og..hehe..

 

spennende, du får ha lykke til med valget ditt, og hvis dere velger å få en til håper jeg det går fort for dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte en til baby, ville heller det enn å angre på at jeg ikke fikk en til :)

Hadde egentlig sagt meg fornøyd med 3. Men så ble det en liten attpåklatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg jobber med, han er over 50 da, de har 1 unge, og begge sier det at det de angrer mest på her i livet er at de ikke fikk flere barn. De var usikker på om de ville ha en til, så de lot være, det angrer de veldig på begge to.

 

Bare sånn til ettertanke. Du har jo 2 da, men det er kjipt å angre når man er blitt så gammel da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene med sånne tanker. Jeg ønsker meg nr 3, men er usikker på om jeg/vi har kapasitet til det...Dessuten er jeg 37 og har to prøverørsbarn. Så for det første må vi bestemme oss snart og for det andre er det langt i fra sikkert om vi klarer det.

Føler også at jeg ble snytt for babytiden med nr 2 (med nr 1 var jeg så stresset og usikker) fordi babyen skrek i 6 mnd av flere grunner og aldri ville ligge og kose med brystet f.eks.

Babytiden er slitsom og med vår nr 2 et sant mareritt, men likevel ser jeg med lengsel etter bittesmå babyer som ligger og sover eller spiser. De som skriker overser jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra jeg ikke er alene :) er det med kapasitet her og, har vi ork, har vi tid osv...en ting er når de er babyer, men når de blir eldre og skal på diverse ting etter skole osv, hvordan?hehe..

ja, babytiden er kjempe slitsom, menjeg har vel glemt det p åen måte selvom jeg ikke har glemt det, husker så godt nattevåket, skrikingen osv..men vil så gjerne ha en skikkelig nyfødt tid, har ikke opplevd det, alltid vært dritt, men kan jo ikke forvente at det skal bli bra evt. den 3. gangen heller da.

 

men hvis vi skal ha en til vil jeg ha den snart for å bli fort ferdig med bleietid osv, men kanskje greit å vente for så å få en attpåklatt der de største kan hjelpe til osv...

 

nei, vi får vel se, må slutte å tenke på det nå, vi er bare 26 år så har god tid.

 

lykke til til deg over her, håper det går fort hvis dere bestemmer dere for å få en til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...