Gå til innhold

Dere som var imot svineinfluensevaksinen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var imot vaksinen, fikk svineflu og var frisk iløpet av en uke.

 

Synd at den damen ble så syk, men det var tilfelle med de færreste, og jeg er sjeleglad for at jeg ikke lot min datter vaksinere og utsette henne fort mulig narkolepsi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her fikk vi sv.infl. alle mann før vi rakk å få vår tur i vaksineringskøen.. 6 åringen med astma slet mest.. det var skummelt.. Men vi lå ike mer enn en uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk deg hvor mange som ble sadet for livet / døde av svineinfluense kontra det å ta vaksinen... Flere ble faktisk skadd for livet og eller døde av vaksinen.. Så vi tok imot svineinfluensaen vi, så da er vi ferdige med det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk svineinfluensaen i september, lenge før vaksinen kom, var middels syk i 4-5 dager, og skjønte ikke at det var influensaen før vi var blitt friske. Ble testet og de fant antistoffer hos oss, så da trengte vi ikke vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma døde nesten av svineinfluensa, hun hadde 11 dager i koma. Nå er hun i bedre form enn det hun var før :P

 

Men hun er fortsatt i mot vaksinen, og jeg selv har ikke tatt den og jeg gikk gravid da. Hun var boende hos meg i noen dager pga jeg var syk, og hun måtte reise hjem to dager før hun ble innlagt på sykehuset. Har enda ikke hatt svineinfluensaen, men vanlig influensa angrep meg hver uke.

 

Er og blir i mot den vaksinen, samme er min mor og. Det er flere som dør av vanlig influensa og, men den er det ingen som nevner...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også en av de som fikk svineinfluensa... Gikk helt fint!

 

Syns det er urovekkende at man har mer fokus på coctail effekten i matvarer, enn i medisiner... Da er det plutselig" alle komponenter er nøye testet", joda, men ikke sammen og over lenger tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært itvil eller angret deg for at du tok vaksinen?

Om du trengte en bekreftelse eller noe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk influensaen, ble lagt inn, ble friske, fikk ingen senskader

 

1 av mine nærmeste venner mistet fosteret sitt i uke 35 rett etter vaksinen

1 av mine venninner sitt barn fikk me antagelig pga vaksinen

1 av mine bekjente holdt på å dø av alergisk reaksjon på vaksinen..

 

så jeg er glad for at jeg ikke tok den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, faktisk ikke! Jeg er selv ikke vaksinert mot kikhoste, da min søster nesten strøk med av denne... Mine barn, blir heller ikke vaksinert mot sykdommer som ikke lenger er utbredt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mer redd for følgene av vaksinen.

 

Og nei jeg tok den ikke, og ble heller ikke syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svineinfluensa i hus, og det var en av de letteste influensaene vi har hatt. Litt som en forkjølelse med litt feber.....

 

Glad vi ikke tenkte på å ta en vaksine, selv om jeg generelt ikke er imot vaksner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer som bare det på at jeg lot meg skremme til å ta vaksinen. Men jeg kan dessverre ikke gjøre det om. Jeg fikk angst for å dø og klarte ikke å ta sjansen på å ikke vaksinere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svineinfluensa og påfølgende lungebetennelse. Gikk fin fint, en uke med hoste, snørr og feber.

 

Begge barna er risikopasienter, de fikk også influensaen, og var friske igjen i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad vi tok vaksinen!!

Sønnen min med astma fikk SI før han ble vaksinert. DET var skummelt......

 

har også flere i omgangskretsen som er hjertesyke og kreftsyke som vi absolutt ikke ville smitte. Selv om VI kanskje ville tålt sykdommen er det ikke sikkert de rundt oss ville det..... Man vaksinerer seg ikke bare for å redde seg selv, men også for den kollektive besyttelsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men for meg er meg og mine viktigst. Jeg offrer ikke barnas ve og vel til samfunnets gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Sålenge alle andre i saueflokken gjør det, er vi som tenker selv faktisk godt beskyttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdommer kan også smitte via klærne til de vaksinerte, men jeg tar uansett ikke sjansen på å vaksinere mitt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...