Gå til innhold

Hjelp! Er ¨så svimmel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 24+5 i dag å er så svimmel! Har bare svimla den siste timen! Har ikke no å si om jeg går sitter eller står! Hva skal jeg gjøre? Blir jo kvalm av denne karusellen jo... Jeg vil AV!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Kan du ha lavt blodtrykk?

Jeg har dette til vanlig og det har blitt enda lavere nå som jeg er gravid. Svimler mye og ser stjerner :)

Prøv å spise noe salt, og drikke mye vann. Holde seg i ro, og reise seg veldig forsiktig.

Eller så er det noen råd om ginseng te, men ikke prøvd dette selv.

Skrevet

spiste middag som var salt og drikker om lag 2-4 liter pr dag! har drukke 2 l i dag!! har aldri hatt lavt eller høyt bt... så veit ikke åssn d er! har hatt blodtrykksfall ett par ganger i livet men nå føles det litt sånn konstant btfall! Satt å leste bok til gutten ista nå å var ikke svimmel da jeg satte meg men rett før boka var ferdi så svimla jeg igjen! så det har ikke noe med om jeg reiser meg eller setter meg eller sitter lenge... det kommer å går sånn litt hele tia!

Skrevet

Høres ut som lavt blodtrykk ja. Jeg også pleier å få det rundt denne tiden av graviditeten, hadde det sisst, har det også nå rundt denne tiden. Om det er det er det ikke mye annet å gjøre enn å at det med ro, reise seg forsiktig og spise "riktig" salt og mye drikke. Men du kan jo ta en ekstra sjekk for jernlagrene også da for å være sikker? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...