Gå til innhold

Ræva service, der mistet kjøpesenteret en kunde!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle shoppe litt i dag og glemte vogna hjemme. hadde baby i bilstolen og tok den med inn. Men fordet jeg sliter m ryggen kan jeg ikke bære rundt.

Spurte damene i infoskranka om baby kunne være hos dem men de sa nei!!! Herregud, ungen sov jo og de sitter jo bare der uansett. de kunne jo bare ropt meg opp hvis ungen våknet og skrek!

 

Faan hva skjedde med å være litt serviceminded!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kunne du ikke ha tatt en handlevogn å satt bilstolen opp i den?

 

Altså -blir så oppgitt, noen mennesker ser bare problemer og er ikke særlig løsningsorientert. Skylder på andre når ikke ting går som de hadde planlagt.

Var jo egentlig din egen feil.

 

Skjønner godt de ikke gad ha ungen din mens du handlet. De er faktisk ikke ansatt for å passe barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette MÅ jo være tull!

 

Kjøpesenteret er ikke en barnepark, så selfølgelig kan de ikke passe barnet ditt. Tenk hvis det skulle begynne å brenne, da er ansvarte deres å få kundene ut av kjøpesenteret, ikke så enkelt år må passe på en baby som sitter i en bilstol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er ikke noen matbutikk og derfor ingen kurver der ellers hadde jeg jo gjort det.

Nei vde skal ikke passe barn men hallo ungen sov, det var ikke noe å passe på. De sitter jo bare der og kakler. Late møkkakjerringer, irriterende!!!!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du helt idiot?

 

De i infoskranken har ansvar og arbeidsoppgaver som de skal gjøre.

 

Og en ting til, du overlater vel ikke ditt barn til en totalt fremmed?!?!?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være et troll. På den ene eller andre måten. Du kan ikke seriøst mene at du skulle sette ungen din hos fremmede? Har du gjort det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...