Gå til innhold

Uvanlig å ha et bra sexliv og fremdeles være forelsket når en har vært lenge sammen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg virkelig ELSKER mannen min, vi er fremdeles forelsket og har et bra sexliv etter 8 år og 2 barn. Har aldri hatt tørkeperioder i sexlivet, heller ikke under svangerskap og mens jeg ammet..er rett og slett veldig tiltrukket av hverandre. Vi kan ikke ligge inntil hverandre i senga uten å få lyst på sex enda.. og jeg synes han blir bare kjekkere og kjekkere for hvert år:) Tar meg selv i å stirre på han ofte..

Når jeg snakker med venninner som er i samme livssituasjon som meg med 1-3 barn snakker de om mangel på sex og intimitet og at de savner og være single av og til. Mannen tar dem for gitt osv. Jeg sier ikke så mye, vil jo ikke gni inn hvor bra vi har det heller.

Er vi veldig heldige eller er det bare venninnene mine som er uheldige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det nesten som deg. Vi har nok hatt et par bølgedaler med mindre sex i forbindelse med svangerskap og amming, men med mindre snakker vi da om 1 gang i uken mot det mer normale som er 3-5 ganger i uken. Sånn ca, det varierer jo masse. Jeg er også forelsket i mannen min fortsatt :-) Vi har vært sammen i snart 15 år og har fire barn sammen. Men akkurat som deg så er det ingen venninner som later til å ha det slik som oss, så jeg også holder det litt for meg selv hvordan vi egentlig har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan selvsagt gå noen dager mellom hver gang vi har sex, og av og til en uke. Men sexen er alltid bra når vi har sex. Med sextørke mener jeg flere uker/måneder mellom hver gang og da gjerne litt halvhjertet.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært sammen i 14 år. (siden vi var 16 år)

Syns vi har det bedre og bedre med åra. heilt sant!!!

forelska er vi ikke, men lidenskapen og samholdet er sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 16 år, og vi har alltid hatt det supert. Sterkt samhold, bra sex og vi ler mye sammen. Med små barn blir det ikke sex hver kveld akkurat, men masse kyssing og flørting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg har vært sammen i snart 14 år og vi har tre barn.

Når jeg svarer på sextråder her, så blir jeg beskyldt for å lyve, men hvorfor lyve anonymt? Da er det bare meg selv jeg vil lure, og det er jo bare dumt. Jeg vet jo hvor mye sex jeg har.

I perioder har vi sex daglig, andre perioder et par ganger i uka. Kun etter fødsel/ammetider at vi har lite/ingen sex. (da er det meg det står på, jeg klarer ikke å være seksuell mens jeg har et lite barn. Har en eller annen sperring der)

Jeg tenner på ham og han tenner på meg. Vi har fantastisk seksuell kjemi.

I tillegg så kjenner vi hverandre så godt og vi tør å eksperimentere, gjøre nye ting. Vi er ikke redde for å si i fra hvis det er noe som ikke funker.

Senest i dag snek vi oss inn på badet for en kjappis mens barna var opptatte...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen i 8 år, gift i 4 år og har snart to barn.

Har det veldig fint sammen på alle måter. Sexlivet er bra. Bare han legger seg inntil meg begynner det å krible;)

Akkurat nå når jeg er (veldig) høygravid og fødeklar så blir det ikke mye sex. Ellers har vi ikke hatt noen tørkeperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 10 år og har det fremdeles helt fantastisk, både med tanke på sex og generelt samliv. :) Virkelig godt å ha det sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min eks kan jeg ha det som deg når det gjelder sex og jeg har mange diamantsmykker jeg fikk av han, men resten gidder jeg ikke snakke om. Det er en grunn til at han er min eks, for å si det sånn ;)

Livet er ikke bare sex og tiltrekning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...