Gå til innhold

smertefri abort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt to bødninger siden jeg ble gravid. Alt fra brunlig spotting til friskt blod, aldri klumper, mindre enn vanlig mens og ingen smerter.

Var til tidlig UL i dag og det var ingenting å se der inne, så sannsynligvis har jeg mista. Men det kan og fatisk være for tidlig til å se noe så skal ta HCG igjen i morgen. Tok HCG etter første blødningen for 17 og 13 dager siden og da var den på 800 og 1600. Positiv test fikk jeg for 23 dager siden og er/var mellom 5 og 6 uker på vei. Er fremdeles kvalm og det strekker ennå i livmora.

Men det jeg lurer på er om det er vanlig å abortere uten at det kommer noen klumper og smerter i det hele tatt?

Og hvor lenge har dere hatt graviditetsymptomer etter en SA?

Fortsetter under...

uvitenheten er vel den verste..... jeg hadde 2 ganger med positiv test.... men mellom uke 5 og 6 fikk jeg mens akuratt som en vanlig mens ... ingen klumper og ikke mer smerter enn en vanlig mens...

hadde da positiv cb men den digitale sa ikke gravid....

men du er jo lite på vei og det er det jo stor forandring fra dag til dag... så om du får ny ul kan det jo ha sjedd store forandringer.... lykke til

Tusen takk for svar, føles så godt og oppmuntrende når noen tar seg tid til det. Har vært noen vanskelige uker og spesielt gårsdagen var vond.

I dag sitter jeg å venter på svar på HCG fra i morges, men tørr ikke håpe på noe. Tar utgangspunkt i at jeg har mista og at jeg får den endelige bekreftelsen på det i dag.

HI

Jeg har faktisk hatt tre relativt smertefrie aborter. Ble litt overrasket første gangen i og med at jeg hadde lest at man måtte ha sterke smerter. Selv etter cytotec-behandling pga MA andre gangen fikk jeg ikke særlig vondt, så det går tydeligvis an. Den siste gangen hadde jeg veldig lav hcg, men selv om jeg visste at alt var ute (pga tidlig ultralyder) steg hcg en stund.

Det kan jo hende at det er for tidlig for deg. Jeg håpet på det selv, men visste ut i fra mine egne beregninger at det egentlig ikke ville være mulig å være kortere på vei enn jeg trodde.

Ønsker deg lykke til. Jeg prøver snart igjen....og gruer meg litt, men håper vi sees under lykkeligere omstendigheter snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...