Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #1 Del Skrevet 23. juni 2011 Har lagt merke til at den ene kjønnsleppa mi har vært litt større enn den andre, den har ikke vært sånn før. Kjennes litt hardt ut og etter sex er den veldig mye større enn normalt. Blir jo alltids litt hoven etter sex, men det finnes jo grenser. Noen som har hatt det? Skal til legen på svangerskapskontroll til tirsdag så kommer til å spørre han om å se på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #2 Del Skrevet 23. juni 2011 Sopp, garantert! Ikke farlig, en canesten-kur vil ta knekken på det. Hatt det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #3 Del Skrevet 23. juni 2011 Det er et ganske kjent fenomen som heter Biffgardin-ødem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #4 Del Skrevet 23. juni 2011 Begge mine var hovne på slutten av svangerskapet sist.Tror ikke det er farlig.vann i kroppen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #5 Del Skrevet 23. juni 2011 Det er ikke sopp, for det vet jeg hvordan føles. Er ca 4mnd på vei, men ikke noe vann i kroppen ennå. Kommer uansett til å høre med legen til uka. Er bare redd det skal være noe alvorlig. Selv om det sikkert bare er noe som er forårsaket av svangerskapet og hormonene så kjennes det liksom ut som det er en liten byll der og da tenker jeg kreft med en gang HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå