Gå til innhold

D-vitaminet er en viktig ingrediens...

Anbefalte innlegg

... men selvfølgelig ikke alene! (Skjønner ikke at forkjempere rakker ned på D-vitamin. Det er jo ingen kontrovers for noen!) I tillegg til D-vitaminets gunstige helseeffekt er et godt og variert kosthold utrolig viktig. Og hvor mange er det ikke i vårt land som slurver med maten i vår travle hverdag??? Er ikke Grandiosa vår nye nasjonalrett kanskje? Og hva vet vi ikke om overforbruk av cola light, ferdigmat, salt og sukker?

http://www.klikk.no/kunder/hipp/article660871.ece

Kombinert med verdens beste sanitære forhold, frisk luft/uteaktiviteter (naturen er gratis .-D) og jevn fysisk aktivitet vil vi her til lands kunne takle sykdommer og bakterier bemerkelsesverdig godt. 100% vaksinefritt Skulle ønske bare flere kunne tro litt bedre om sin iboende evne til å takle smitte og sykdom. Det skulle ikke være noe kontroversielt med det. Grafene viser oss med all tydelighet at nettopp økt levestandard førte til større generell motstand mot sydommer i verden.

Og mat er absolutt medisin :-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143349905-d-vitaminet-er-en-viktig-ingrediens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Fem om dagen" som du så vist forenkler det til gjør oss sterkere, sunnere og mer robuste til å takle smitte og sykdommene. Jeg ser ikke noen som helst grunn til at vi skal vaksinere våre gutter.

Blir de syke, er deres immunsystem klar til å bekjempe det hele av seg selv. Selv om dette faller dere tungt å forstå. Igjen, les artikkelen om de uvaksinerte barna i California. Deres generelle helse. Hvordan de gjennomgikk og taklet sykdommer. Naturlig vis. Og kommer styrket ut av det hele. Naturlig vis .-D

Fint at du forteller ogss at forskning ikke betyr noe i din trosretning.

Fint for deg at alle er friske, men systematisk innsamling og analyse av erfaring (også kalt forskning) forteller et tydlig språk om hvor farlig sykdommene det vaksineres imot er, og hvor få bivirkninger deres vaksiner har.

Statistikkene viser også hvor få uvaksinerte det er som bukker underavalvorlige smittsomme sykdommer. De får kanskje meslinger og kikhoste. Kanskje de til og med danner smitteringer? Hva skjer videre? De kommer seg gjennom det bemerkelsesverdig bra. Og immunforsvaret har blitt ytterligere styrket videre. En inspirasjon i seg selv :-D

Annonse

Synd for deg at jakten på forskningsresultater i din favør (forskning som dessverre ennå ikke er på dagsorden fordi den er "uinteressant") kommer foran hva du selv hører, leser og ser.

Hva disse uvaksinerte ungene i California og resten av deler av verden vi kan sammenlikne oss med faktisk viser oss av gode helsehistorier og generell robusthet preller av på deg? Fordi man offisielt ennå ikke har vist nok interesse for å forske på dem er liksom deres historier bare for svada å regne?

Hvorfor tror du interessen for å finne ut mer om 100% uvaksinerte er så laber fra legemiddelindustriens synsvinkel?

mamma-x-3: "Statistikkene viser også hvor få uvaksinerte det er som bukker underavalvorlige smittsomme sykdommer."

...og det er selvfølgelig greit at de gjør det?

Og ja, jeg ser for meg hvor forfrisket en unge føler seg etter hjernebetennelse.

Jeg trenger ikke "jakte" på resultater i min favør. Jeg har ingen favør. Min støtte til vaksinene er et RESULTAT av den overveldende bevisbyrden som viser oss at vaksinene er meget trygge og beskytter mot sykdommer som har veldig mye høyere komplikasjonsrate enn vaksinene noen gang har hatt bivirkninger.

Du fremgår helt tydelig omvendt. Du har bestemt deg, og deretter plukker du ut akkurat de småbitene som passer deg.

Hadde du kunnet vise noe i nærheten av en solid kilde på noen av dine påstander hadde jeg måttet tro på den.

Jeg er villig til å tro hva som helst, bare du dokumenterer det. Men der svikter du katastrofalt, som om du var vaksinert mot metode og logikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...