MaRiAnNe_85 Skrevet 23. juni 2011 #1 Skrevet 23. juni 2011 Da ble jeg gravid igjen..Ser ut til at jeg blir gravid bare jeg ser på gubben,hehe Som dere sikkert skjønner så var det absolutt ikke planlagt,men å ta abort er uaktuelt. Selv om jeg faktisk vurderte det av hensyn til samboeren min... Så nå skal vi bli 5 styk, men er ikke mer en 4-5 uker på vei. Så enda kan mye skje.. Jeg kjenner jeg gruer meg og gleder meg om hverandre. Om alt går etter planen blir dette mitt siste barn også da mannen går hen å steriliserer seg med mitt store samtykke Ønsker alle her inne det beste
BettyBoob Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Gratulerer! 3 barn, og du er født i 85 - ikke verst! Fant ut i dag at jeg er gravid med nr 2 (har en på 5 år fra før), så det blir akkurat 6 år mellom dem, begge mars-barn! Er selv 32, så det var på tide med en til...hehe! Lykke til
MaRiAnNe_85 Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2011 Takk, og gratulerer så masse til deg også! Dette var ikke helt planlagt.. Hadde egentlig sett for meg å bare ha to unger, iaf foreløbig, men så ble det nå altså tre stykker Nå skal gubben hen å sterilisere seg for vi er rimelig sikre på at tre holder. Også ser det ut til at jeg blir gravid bare jeg ser på han Jeg er med andre ord veldig heldig på den fronten:) Håper bare på at jeg er like heldig å få beholde den lille spiren jeg har gjemt langt inne i kroppen min. Ønsker det masse lykke til framover og håper/og gleder meg til å se deg på andre trimester To søte små er jo perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå